וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קרנות השתלמות

מילאן כבשה פעמיים מכדורי קרן ורונאלדיניו קינח, ב-0:3 בטורינו על יובנטוס האומללה. נאפולי רביעית, אחרי 0:1 על סמפדוריה

אינטר רוצה סקודטו נוסף? מילאן לא תוותר לה כל כך מהר. הרוסונרי התארחו הערב (ראשון) בטורינו אצל יובנטוס לקרב צמרת לוהט, וניצחו 0:3 כדי להגדיל את יתרונם על פני הגברת הזקנה לארבע נקודות ולשמור על טווח סביר מהיריבה העירונית, שבועיים לפני הדרבי. נאפולי שבה למקום הרביעי והשתוותה במאזנה ליובה השלישית, בזכות ניצחון 0:1 על סמפדוריה המידרדרת. פארמה רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 2:1 בליבורנו, פיורנטינה חלפה על פניה עם 1:2 דחוק על בארי, והמשחק בין אודינזה ללאציו הסתיים ב-1:1.

יובנטוס - מילאן 3:0

"הדרבי האמיתי של איטליה", כך כינה אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, את המפגש של קבוצתו עם יובנטוס בקומונלה בטורינו. שתי הקבוצות הגיעו לאחר ניצחון במחזור אמצע השבוע, אבל מילאן שנמצאת בתקופה מצוינת יצאה כשידה על העליונה מעימות הצמרת, הודות לשתי קרנות מוצלחות שהובילו לשערים וגם קינוח של רונאלדיניו.

יובנטוס כבר הפסידה העונה פעמיים בביתה, והיא הגיעה למשחק בהרכב חסר וכשהמאמן צ'ירו פרארה מתקשה לעמוד תחת הלחץ והשמועות באשר להמשך דרכו בתפקיד. בדקה ה-29, בניסיון הראשון שלה לעבר השער, מילאן גם מצאה את הרשת. הגנת יובה כשלה בניסיון ההרחקה במהלך כדור קרן, ודווקא הבלם אלסנדרו נסטה דחק פנימה מקרוב.

יובנטוס העבירה הילוך ויזמה יותר מאותו רגע, במיוחד במחצית השנייה, אבל לא העמידה את דידה במבחן רציני. בדקה ה-72 זכתה מילאן בעוד כדור קרן, באחת מגיחותיה הבודדות קדימה. אנדראה פירלו הגביה לפינה הקרובה, רונאלדיניו המשיך בנגיחה לאחור והכדור הוסט קלות פנימה מראשו של המגן המחליף של הביאנקונרי, פאולו דה צ'לייה.

בדקה ה-88 הגיע הפינאלה, כשדייויד בקהאם סידר לרונאלדיניו את השני שלו במשחק. מילאן אוספת שלוש נקודות חשובות במאבק הישיר על המקום השני, וכשהיא עם משחק חסר ובמרחק של שמונה נקודות מהפסגה, גם אינטר צריכה להיות מודאגת כשנותרו שבועיים לדרבי המילאנזי.

נאפולי - סמפדוריה 0:1

המארחת הגיעה כשהיא ללא הפסד ב-11 המשחקים האחרונים, מאז מונה וולטר מצארי למאמן, בעוד סמפדוריה, האקסית של מצארי, רשמה רק ניצחון אחד ב-12 המחזורים האחרונים וצנחה עד למקום ה-10. בין שני המועדונים בעלי העבר המרשים התפתח קרב עיקש ללא מצבים גדולים ליד השערים, עד שבדקה ה-71 הגביה הוגו קאמפניירו, שרק בקיץ עזב את סמפ והגיע לסן פאולו, ובן ארצו הארגנטינאי חרמן דניס הכריע את המשחק עם נגיחה מוצלחת. נאפולי מזיזה את רומא מהמקום הרביעי ומשתווה ליובנטוס עם 33 נקודות.

פיורנטינה - בארי 1:2

אחרי שחגגה עם חמישייה לרשתה של סיינה ביום רביעי, ציפתה פיורנטינה לאסוף שלוש נקודות ביתיות קלות מול בארי ממרכז הטבלה. היה זה מפגש בין שתי ההגנות הטובות בליגה (בארי ספגה 15 עד הערב, פיורנטינה 16), אבל במשחק הזה הן נפרצו. פאולו בארטו נגח לרשת את שער היתרון של בארי בדקה ה-25, ואדריאן מוטו השווה גם הוא בנגיחה בדקה ה-38. סרחיו אלמירון הארגנטינאי השאיר את בארי בעשרה שחקנים לחצי השעה האחרונה, ובדקה ה-74 ניצל זאת חוסה איגנסיו קסטיז'ו שבעט לרשת ארבע דקות אחרי שעלה כמחליף ובדקה ה-79 כבר ראה כרטיס אדום. הספק מרשים לארגנטינאי הוותיק ועוד ניצחון חשוב לפיורנטינה.

ליבורנו - פארמה 1:2

הקבוצה של סרסה קוסמי לא התחשבה בפנטזיות האירופיות של פארמה, וזכתה בשלוש נקודות חשובות כדי לתפוס מרחק מהתחתית. פרנצ'סקו טבאנו העלה את ליבורנו ליתרון בדקה ה-23, וכריסטיאנו לוקארלי הוותיק הרשית את השני בדקה ה-62. פארמה ממשיכה לאבד גובה, עם הפסד שלישי ברציפות, למרות שער מצמק של בלרים דזמאילי בדקה ה-68.

אודינזה - לאציו 1:1

מעודדים מהניצחון הגדול 1:4 על ליבורנו באמצע השבוע, יצאו שחקניו של דוידה בלארדיני לאודינה. המארחת הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, כשאת ניצחונה האחרון רשמה בסוף נובמבר על אותה ליבורנו עליה חגגה לאציו. סרג'יו פלוקארי, שהצטרף ללאציו בשבוע שעבר וכבש צמד בבכורה, נגח לרשת בדקה ה-16 אחרי הגבהה של הקפטן רוברטו בארוניו. 11 דקות לאחר מכן איזן מלך שערי הליגה, אנטוניו די נטאלה, בבעיטה חופשית מצוינת ורץ לחגוג את ה-12 שלו העונה.

משחקים נוספים:

פאלרמו - אטאלנטה 0:1
לפאלרמו: אדיסון קבאני (70 בפנדל)

בולוניה - קליארי 1:0
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (66)

גנואה - קטאניה 0:2
לגנואה: ג'אנדומניקו מסטו (36), ג'וזפה סקולי (71)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully