וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לפעמים מאבדים אמון בשיפוט"

מאמן יונייטד האשים את השופט בהפסד לצ'לסי: "השער לא היה צריך להיות מאושר". אנצ'לוטי: "העונה עוד ארוכה"

משחק העונה הראשון בפרמיירליג העונה סיפק הערב (ראשון) שער אחד בלבד, אבל המשמעות של השער הזה עשויה להשפיע רבות על מאבק האליפות. אחרי 75 דקות קצביות אך נטולות כיבושים מצאה נגיחה של ג'ון טרי את הרשת והעניקה לצ'לסי 0:1 גדול על מנצ'סטר יונייטד.

הכחולים האריכו בכך את רצף הכשלונות של השדים האדומים בסטמפורד ברידג', שם לא ניצחו שחקניו של אלכס פרגוסון מאז 2002, וחשוב מכך - הגדילו את הפער בפסגת הטבלה לחמש נקודות מהאלופה בשלוש השנים האחרונות, שלא מצאה תשובה ליכולת הנהדרת של צ'לסי מאז תחילת העונה.

"זה היה משחק קשה לשתי הקבוצות", אמר קרלו אנצ'לוטי אחרי הניצחון הביתי ה-11 ברציפות של קבוצתו, שלא ספגה שער בסטמפורד ברידג' מאז המחזור הראשון. "היה צפוף מאוד בקישור, והיה קשה ליצור מצבי הבקעה. התפתח משחק מאוזן ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות בו - ניצחנו את היריבה הכי טובה שלנו".

כשנשאל האם הניצחון מקרב את הכחולים להחזרת תואר האליפות אחרי שלוש זכיות רצופות של יונייטד אמר אנצ'לוטי: "יש לנו עכשיו יתרון של חמש נקודות, אבל אנחנו יודעים היטב שהעונה עוד ארוכה. אנחנו צריכים לשמור על היכולת הזו בעתיד ולקוות לשמור גם על הפער בפסגה".

אחרי ששוב חזר בידיים ריקות ממערב לונדון, האשים בסיום המשחק אלכס פרגוסון את השופט בהפסדה של קבוצתו, כשקצפו יצא על ההחלטה להעניק למקומיים בעיטה חופשית מקצה הרחבה אחרי היתקלות בין אשלי קול לדארן פלטשר, שריקה אותה ניצל פרנק למפארד כדי להרים את הכדור לראשו של טרי שנגח את שער הניצחון.

"פלטשר זכה בכדור, וקול פשוט קפץ באוויר", זעם פרגי. "המיקום של השופט היה מגוחך, מאיפה שהוא עמד הוא לא היה יכול לראות שום דבר והוא אפילו לא זז. זו הייתה החלטה רעה, והשער לא היה צריך להיות מאושר, אבל אין לנו מה לעשות בעניין.לפעמים פשוט מאבדים אמון בשיפוט".

על שחקניו היו לפרגוסון רק דברים טובים להגיד: "שלטנו במשחק, והיו לנו מצבים מצוינים שלא הצלחנו לנצל, וזו אשמתנו. שיחקנו היטב, והיינו בוודאות הקבוצה הטובה יותר על המגרש. הדבר המתסכל ביותר הוא שעכשיו לצ'לסי יש יתרון של חמש נקודות, ואם היינו מנצחים אנחנו היינו עולים לפסגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully