וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן זכתה בגביע ברלוסקוני

הרוסונרי סופסוף יכולים להעלות חיוך דקיק. סיימו ב-1:1 נגד יובנטוס, אבל גברו עליה 4:5 בפנדלים. דייגו ופאטו כבשו

רק לפני יומיים נפגשו יובנטוס ומילאן בטורניר TIM, בו הגברת הזקנה ניצחה 0:2 וזכתה בטורניר. הערב (שני) בגביע על שם לואיג'י ברלוסקוני, שוב נפגשו שתי היריבות הגדולות, כשהפעם ידם של הרוסונרי על העליונה בזכות 4:5 בפנדלים אחרי 1:1 בתום המועד החוקי.

מילאן הגיעה למשחק החגיגי אחרי שמונה משחקי הכנה ללא ניצחון ועם לחץ גואה לקראת פתיחת העונה. לאונרדו ניסה להרגיע לפני המשחק את האוהדים, אבל גם הוא עצמו לא יכול היה לסבול את הצורה בה קבוצתו שיחקה הקיץ. הערב פתח המאמן הברזילאי עם רונאלדיניו כעושה משחק ומלפניו פאטו וקלאס יאן הונטלאר, אבל דווקא הברזילאי מן העבר השני הבריק במחצית הראשונה.

בדקה ה-28 הגיע השער הראשון במשחק, כשהאיש המצטיין של הביאנקונרי, דייגו, בעט כדור שפגע בטיאגו סילבה והכניע את מרקו סטורארי. דייגו המשיך ללהטט ולבלוט על רקע החולשה של רונאלדיניו, בעוד הונטלאר ההולנדי ניסה לאזן עבור מילאן והראה סימנים חיוביים של התאקלמות. בדקה ה-68 הגיע השיוויון המוצדק של הרוסונרי המשתפרים, כשהמחליף איניאציו אבאטה הגביה ופאטו נגח לרשת של ג'אנלואיגי בופון. התוצאה הזו נשמרה עד הסיום וההכרעה מהנקודה הלבנה, שם כאמור ניצחה מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully