וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: גלאטסראיי אכזבה ומעדה

קבוצת הפאר הטורקית סיימה ב-1:1 מאכזב עם טובול הקזחית. פלמורטארי האלבנית הדהימה את מאת'רוול עם 0:1

מלבד בני יהודה, התנהלו להם משחקים רבים אחרים במוקדמות הליגה האירופאית הערב (חמישי), כשבמוקד נכנסו למעגל המשחקים מספר קבוצות לא רעות בכלל. הקבוצה הגדולה מכולן, ככל הנראה, היא גלאטסראיי הטורקית, שסיימה ב-1:1 מאכזב עם טובול קוסטנאי הקזחית. נורבול זומאסקאלייב הדהים את הטורקים כבר בדקה השניה, אלא שמילאן בארוש הצליח להשוות לאימפריה האורחת בדקה ה-58, ולהביא אותה לגומלין במצב סביר.

ההפתעה של הערב הגיעה מאלבניה, שם הצליחה פלמורטארי הקטנה לנצח 0:1 את מאת'רוול הסקוטית משער אמיר סטראטי בדקה ה-66. רוזנבורג הנורבגית אכזבה כשסיימה ב-0:0 עם פ.ק קראבח האזרית.

סנטה קולומה, שזכורה בוודאי לאוהדי מכבי תל אביב, התארחה בבאזל ונכנעה לקבוצה המקומית 0:3. סרקאן סהין העלה את השוויצרים ליתרון בדקה ה-23, כאשר מרקו סטלאר הכפיל בדקה ה-48 ופדריקו אלמררס קבע את תוצאת המשחק 11 דקות מאוחר יותר. באזל עושה צעד משמעותי לקראת השלב הבא.

אנורתוזיס פמגוסטה, שהיתה אחת הסינדרלות של הכדורגל האירופאי בעונה שעברה, הצליחה לנצח 1:2 את פטרובץ משערים של ריקרדו פרננדס (12) ווינסנט לבן (15). לקיץ' (85) צימק לקבוצה המונטנגרית.

תוצאות נוספות:
ברונדבי - פלורה טאלין 1:0
נאפטן - גנט 1:2
דינמו מינסק - טרומסו 0:0
שטורם גראץ - שירוקי 1:2
זסטאפוני - הלסינגבורג 2:1
ראפיד וינה - ולזניה 0:5
סטיאווה בוקרשט - בי. 36 טורשאבן 0:4

* במשחק ידידות נפרדו רומא ובלקבורן בתיקו 2:2. רודריגו טאדיי העלה את הקבוצה האיטלקית ליתרון בדקה ה-25, כאשר יון ארנה ריסה הכפיל זאת בדקה ה-36. דקה לפני המחצית פול גלאגר צימק, כשארון דוראן איזן את התוצאה (52) שנשמרה עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully