וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.7

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אחרי שנתיים הפכפכות במארסיי, נמכר קארים זיאני לאלופת גרמניה, וולפסבורג, תמורת 7 מיליון יורו. הקשר האלג'יראי בן ה-26 חתם על חוזה לארבע שנים.

* החלוץ הברזילאי ז'ו הושאל לעונה ממנצ'סטר סיטי לאברטון, במדיה כבר שיחק וכבש חמישה שערים ב-12 הופעות בחצי העונה האחרונה.

* בלם נבחרת ארצות הברית וסטנדרד ליאז', אוגוצ'י אונייאו (27) חתם במילאן לשלוש שנים. הבלם הגיע בהעברה חופשית.

* פורטו הודיעה רשמית על מכירתו של ליסנדרו לופז לליון, ששילמה על החלוץ הארגנטינאי 24 מיליון יורו במטרה שייכנס לנעליו של קארים בנזמה.

* אינטר הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ הברזילאי, מורה סוזה קרלון. הנראזורי רכשו את קרלון אשתקד מקרוזיירו והשאילו אותו לעונה לקייבו. ייתכן כי קרלון, שסבל מפציעות בברכו בעונה שעברה, יושאל שוב.

* לי מרטין, שחקן הכנף בן ה-22 שהשתייך למנצ'סטר יונייטד, חתם לארבע שנים באיפסוויץ' של רוי קין. יונייטד, בינתיים, האריכה את חוזהו של השוער בן פוסטר עד 2014.

* אלופת טורקיה בשיקטאש החתימה את מתיאו פרארי, 29. המגן, ששיחק בגנואה, חתם על חוזה לארבע עונות. פרארי עבר תמורת סכום של כשישה מיליון יורו, והוא ישתכר כ-2.5 מיליון יורו לעונה.

* אייאקס השלימה את מעברו של המגן הקמרוני הבינלאומי טמותי אטובה, שחתם לשנתיים בקבוצה ההולנדית עם אופציה לשתיים נוספות. אטובה הגיע לאייאקס בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בהמבורג.

* בורסהספור החתימה את הקשר הארגנטינאי פאבלו באטז'ה, השייך לאלופה הטרייה ולז סרספילד.

* שאלקה 04 התחזקה בחלוצה הגרמני של אאכן לואיס הולטבי בן ה-19.

שמועות

* על פי "מארקה" מטרת הרכש הבאה של מנצ'סטר סיטי, שכבר צירפה לחוד העמוס שלה את קרלוס טבז ורוקה סנטה קרוז, הוא דני גויזה, מלך השערים בליגה הספרדית לפני שנתיים שבילה את העונה החולפת בפנרבחצ'ה.

* דיווחים באיטליה טוענים שאינטר מוכנה להציע לנאפולי את מאנסיני וסכום נוסף של 15 מיליון יורו בתמורה לכוכב הסלובקי העולה מארק האמסיק.

* קוריירה דלו ספורט" מדווח שרומא הצטרפה למירוץ אחרי חוליו קרוז, אחריו כבר מחזרות לאציו, פיורנטינה ונאפולי.

* "לה פיגארו" הצרפתי מדווח שליברפול, שכבר רכשה את גלן ג'ונסון מפורטסמות, תגיש הצעה למגן נוסף של פומפי, הצרפתי הוותיק סילבן דיסטין, בימים הקרובים.

* שחקן נוסף שנמצא בדרך החוצה מפורטסמות הוא פיטר קראוץ', ו-"הסאן" טוען שאסטון וילה הצטרפה למחזרות אחריו, יחד עם אברטון, סנדרלנד ופולהאם.

* חלוץ נוסף שנמצא על הכוונת של סנדרלנד, על פי "דיילי סטאר", הוא דארן בנט מטוטנהאם, עליו הציעו החתולים השחורים 11 מיליון ליש"ט.

* "טלגרף" מדווח שבצ'לסי יעשו מאמץ אחרון לגנוב את פרנק ריברי מתחת לאפה של ריאל מדריד, ובמידה ולא יצליחו ינסו להחתים את ווסלי סניידר.

* על פי "דיילי מירור" סביליה קרובה להחתים את קשר טוטנהאם ונבחרת חוף השנהב, דידייה זוקורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully