וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע קונפדרציות: האכיל אותם, חומוס

מוחמד חומוס כבש שער ב-0:1 המפתיע של מצרים על אלופת העולם, איטליה, בקונפדרציות. ברזיל הביסה 0:3 את ארה"ב ועלתה לחצי הגמר

אחרי המשחק הדרמטי נגד מצרים, הביסה הערב (חמישי) נבחרת ברזיל 0:3 את נבחרת ארה"ב. הניצחון של ברזיל העלה אותה לחצי גמר גביע הקונפדרציות. הסלסאו לא ממש התקשו נגד הנבחרת מן המדינה ששוכנת מצפון להם ושלטו במשחק. ארה"ב הצליחה להדביק את הכדור מספר פעמים לקורות השער הברזילאי, אך לא לעשות יותר מכך.

ברזיל עלתה ליתרון כבר אחרי שבע דקות מכיבוש של קשר פיורנטינה, פליפה מלו. בדקה ה-20 הכפיל קשר מנצ'סטר סיטי רוביניו את התוצאה כשגילגל בקלילות מול טים הווארד וסגר בכך את המשחק. בדקה ה-62 מגנה של איינטר מאיקון הרשית מזווית קשה לפינה הגבוהה של הווארד.

ברזיל ניצבת במקום הראשון בבית ב' עם שש נקודות אחרי שני ניצחונות (גברה במשחק הראשון 3:4 על מצרים מפנדל בדקה ה-90) והיא בחצי הגמר.

החומוס ניגף את איטליה

במשחק המאוחר של הערב נפלה ההפתעה הגדולה של הטורניר עד כה, כאשר אלופת אפריקה, מצרים, גברה 0:1 על אלופת העולם, איטליה. האזורי, שגברו במשחק הראשון על ארה"ב 1:3, היו צריכים ניצחון כדי להבטיח את ההעפלה לחצי הגמר בצוותא עם ברזיל, אבל חסן שחאטה והשחקנים המצריים הפתיעו.

מצרים הוכיחה את כוחה במשחק נגד ברזיל, לאחר ששבה מפיגור 3:1 לשוויון 3:3, כאשר רק בדקה האחרונה של המשחק ספגה שער הפסד מפנדל של קאקה. הפעם, המצרים הלכו על הגנה ומשחק קשוח יותר נגד האיטלקים. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה כבש מוחמד חומוס את שער הניצחון כשהתרומם לכדור קרן ונגח לשערו של ג'יאנלואיג'י בופון.

הניצחון של מצרים מסבך את המצב בבית. כעת למצרים ואיטליה שלוש נקודות (לאיטליה יחס שערים טוב יותר 2:3, לעומת זה של מצרים 4:4). כאשר במחזור הסיום שיהיה מרתק במיוחד תפגוש איטליה את ברזיל ומצרים את ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully