וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג עלתה לראשות הבונדסליגה

צמד של מרסל יאנסן העניק לקבוצה 1:2 משכנע בלברקוזן ויתרון שתי נקודות בפסגה. צרפת: 1:1 לבורדו בסנט אטיין, מארסיי - לה מאן 0:0

במחזור בו באיירן מינכן מופתעת בביתה על ידי קלן, הרטה ברלין מנוצחת מול וולפסבורג והופנהיים מסתפקת בתיקו רב שערים בשטוטגרט, יש מי שמנצלת את המעידות. המבורג של מרטין יול עמדה הערב (ראשון) במבחן שהציבה לה לברקוזן, וניצחה בחוץ 1:2 כדי לעלות לראשות הטבלה.

בסיבוב הקודם גם יתרון 0:2 לא הספיק לקבוצה של ברונו לבאדיה, מכיוון שהמבורג הפכה זאת לניצחון 2:3 והאריכה את רצף אי ההפסדים במפגשים עם לברקוזן לחמישה. האורחים, שניצחו 0:3 בהולנד את ניימיכן באופ"א, פשוט המשיכו בכושרם הנהדר ושבו לפסגת הבונדסליגה.

בדקה ה-19 פגש מרסל יאנסן כדור רוחב של גי דמל, ובבעיטה שטוחה בימין ניתב אותו לרשת. לברקוזן הגיבה בדקה ה-29, כשפטריק הלמס המשיך בבעיטה מצוינת לרשתו של פרנק רוסט וחגג את שערו ה-16 העונה. אבל זה היה המשחק של יאנסן. מגן נבחרת גרמניה, אשר הגיע בקיץ מבאיירן מינכן ומשחק מאז בעיקר כקשר, השלים צמד בדקה ה-69. שעריו הראשונים העונה של יאנסן מציבים את המבורג ראשונה, עם יתרון שתי נקודות על פני הופנהיים והרטה ברלין, כשגם הרחקתו של ג'רום בואטנג (86) לא העיבה על השמחה.

צרפת: ליון מתפנה לברצלונה

שחקני הדאבליסטית הצרפתית ודאי התרווחו להם הערב על הספות בביתם וראו כיצד שתיים מהמתחרות הגדולות שלהם, בורדו ומארסיי, מועדות פעם נוספת וממשיכות להתרחק ממאבק האליפות, בעוד הם יכולים להתרכז בשמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה. בורדו חילצה נקודה ממש בדקה ה-90, בתיקו 1:1 עם סנט אטיין, בעוד מארסיי ישבה על שערה של לה מאן, אבל לא הבקיעה והסתפקה ב-0:0. יתרונה של ליון בפסגה נותר בעינו על שש נקודות, כשמארסיי תופסת את המקום השלישי ובורדו רק בחמישי.

מארסיי - לה מאן 0:0

שחקניו של אריק גרטס רצו ניצחון ליגה שלישי ברציפות על מנת לקפוץ בחזרה למקום השני ולצמק את הפער מהמוליכה ליון לחמש נקודות. לה מאן, מנגד, לא חוותה ניצחון מנובמבר. יוהאן פלה שם בצד את הסכסוך שלו עם הנהלת לה מאן ושב אל בין הקורות ליום עבודה עמוס במיוחד. מארסיי אמנם סבלה מחוסר דיוק משווע, אך שלטה אבסולוטית במשחק ולחצה ללא הרף (27 איומים על השער). שחקני לה מאן עמדו בלחץ והעניקו נקודה ראשונה למאמנם דניאל ז'אנדופו.

סנט אטיין - בורדו 1:1

משהו מוזר עובר על התקפת בורדו. הקבוצה ההתקפית ביותר בליגה הצרפתית חווה לאחרונה מחסום יצירתי, מתקשה לנצח ובעיקר לא כובשת. ה-0:0 הביתי בגביע אופ"א נגד גלאטסראיי רק הגביר את הדאגה אצל לורן בלאן לקראת ההתמודדות בסטאד ז'ופרה גישאר. אחרי מחצית מאופסת נשבר הקרח בדקה ה-54, עם שער אדיר של בלייס מטוידי המקומי מ-25 מטרים. בורדו נמנעה מהפסד בסופו של דבר, כשהמחליף פרננדו קבנאגי נגח מקרוב פנימה בדקת הסיום.

ליל - מונאקו 1:2
לליל: לודוביק אוברניאק (12), סטפאנה דומון (90), למונאקו: אדריאנו דה סילבה (90), אלחנדרו אלונסו הורחק בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully