וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליו הם לא יוותרו כל כך מהר

בצל ההערכות על עזיבתו הקרובה של קאקה לטובת המיליונים של מנצ'סטר סיטי, כבש פאטו את שער הניצחון ב-0:1 של מילאן על פיורנטינה

מילאן גברה הערב (שבת) על פיורנטינה 0:1 וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה אינטר לשש נקודות. הנראזורי ישחקו מחר בחוץ מול אטאלנטה, ויובנטוס, שמקדימה את מילאן בשתי נקודות, תתארח אצל לאציו. הרוסונרי לא הבריקו אבל השיגו את שלוש הנקודות שעזרו להם לשמור על המומנטום החיובי מאז חזרו מהפגרה עם דייויד בקהאם בהרכב ורוח אופטימית חדשה.

בשבוע האחרון התעסקו במילאנו בעיקר בהצעת הענק שהגישה מנצ'סטר סיטי לרכישתו המיידית של קאקה, שהגיעה על פי הדיווחים ל-271 מיליון יורו, ובאפשרות שהסופרסטאר הברזילאי יעזוב עוד לפני תום מועד ההעברות. אבל על המגרש הם נעזרו בשער בודד של ברזילאי אחר, אלשנדרה פאטו הצעיר, שכבש בדקה השביעית בבעיטה חדה ומדויקת.

הויולה איימו על ההגנה המקומית מספר פעמים והתקרבו לשוויון שהיה מחזיר אותם למקום הרביעי, אבל השחקנים של קרלו אנצ'לוטי הסתגרו היטב ושמרו על שלוש הנקודות היקרות שקירבו אותם עוד קצת לעבר שתי המוליכות, למרות הרחקתו של מארק יאנקולובסקי בצהוב שני בדקה ה-89. בקהאם פתח בהרכב ושיחק 80 דקות, רונאלדיניו עלה כמחליף בדקה ה-78.

* במשחק נוסף הערב גברה סיינה 0:1 על רג'ינה משער של מריו פריק, חלוצה הוותיק של נבחרת ליכטנשטיין, שכבש בדקה ה-75 את השער היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully