וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש ארבע לאליפות

מנצ'סטר יונייטד כבשה ארבע פעמים ב-1:4 על ווסטהאם והתקרבה למרחק של שלוש נקודות מאליפות הפרמיירליג. ובשבוע הבא: וויגאן

מנצ'סטר יונייטד עשתה היום (שבת) צעד משמעותי לקראת זכייה באליפות הפרמיירליג, לאחר שהביסה בקלות 1:4 באולד טראפורד את ווסטהאם. הקבוצה של אלכס פרגוסון המשיכה את המומנטום מהעלייה לגמר ליגת האלופות ושלחה מסר חד משמעי ליריבתה על האליפות וליגת האלופות, צ'לסי - אנחנו לא מוותרים על שום תואר. הפטישים, מנגד, שכבר גמרו את העונה, היו אמורים להיות ה"נאחס" של האדומים (לאור התוצאות מהשנים האחרונות), אבל לא הצליחו להוות יריב שקול ליונייטד, לדאבונו של אברהם גרנט.

צ'לסי תשחק ביום שני בסט. ג'יימס פארק מול ניוקאסל וניצחון שלה ישווה שוב את הנקודות בצמרת. ביום ראשון הבא, במחזור האחרון בפרמיירליג, יונייטד תצא למשחק חוץ מול וויגאן ומאמנה סטיב ברוס, שחקן העבר הגדול של האדומים. בכל מקרה, ניצחון בוויגאן יבטיח ליונייטד את האליפות.

אחר הצהריים באולד טראפורד יונייטד לא עבדה קשה במיוחד. כבר בדקה ה-3 כבש כריסטיאנו רונאלדו בבעיטה חדה לפינה הקרובה. המשחק היה רגוע אבל התעורר בדקה ה-25. הפנומן של יונייטד כבש את שערו השני במשחק וה-30 בפרמיירליג כשהמשיך עם הברך ודחק מקרוב לאחר הגבהה של אואן הרגריבס. דקה לאחר מכן קרלוס טבז הפציץ את השלישי מול קבוצתו לשעבר, ובדקה ה-28 צימק דין אשטון במספרת מרהיבה.

נאני הורחק לאחר נגיחה מטופשת בפניו של לוקאס ניל בדקה ה-36 אבל ווסטהאם לא ממש איימה על היתרון של השדים האדומים. מייקל קאריק נעץ את המסמר האחרון בארון של הפטישים עם שער בבעיטה ממרחק בדקה ה-59, ולאחר שהמשחק הוכרע, פרגוסון נתן דקות מנוחה לרונאלדו, סקולס ופארק לקראת הפוטו פיניש של העונה בפרמייר ליג ובליגת האלופות.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! כריסטיאנו רונאלדו פגע בתקוות של צ'לסי כשחדר לרחבה ובעט כדור חזק לפינה הקרובה של גרין, פתיחה מצוינת ליונייטד.

דקה 7: פטריס אברה הציל את השדים האדומים מספיגה כשהרחיק מהקו נגיחה מצוינת של זמורה.

דקה 19: התקפה מתפרצת יפהפה של היונייטד, בסיומה טבז בעט מזווית קשה וטומקינס הרחיק מקו השער.

דקה 25: גול! הרגריבס הגביה לרחבה ורונאלדו דחק מקרוב את השני.

דקה 26: גול! בוווסטהאם לא הספיקו לנשום לפני שהוציאו עוד כדור מהרשת. טבז הפציץ מ-30 מטרים לרשת הגבוהה. שער מדהים לארגנטינאי. יונייטד חוגגת באולד טראפורד.

דקה 28: גול! השערים לא מפסיקים ליפול בתיאטרון החלומות. מספרת מדהימה של אשטון השאירה את ואן דר סאר חסר סיכוי. ווסטהאם חוזרת למשחק.

דקה 36: נאני נגח בפניו של לוקאס ניל, הקוון אותת לשופט שהוציא כרטיס אדום מצודק לפורטוגלי היונייטד ב-10 שחקנים.

דקה 44: אירוע ביזארי במיוחד. אשטון הפצוע עמד להיות מוחלף אך המחליף, קרלטון קול לא מצא את חולצתו ואשטון נשאר במגרש. בסופו של דבר קול חיכה עד לדקה ה-57 לפני שהחליף את אשטון.

דקה 59: גול! יונייטד סוגרת עניין. קאריק בעט מ-25 מטרים כדור שפגע בלוקאס ניל, היטעה את גרין וחדר פנימה. 1:4.

דקה 67: זמורה השתלט על כדור מצוין בתוך הרחבה אך בעט לשמיים.

דקה 71: פלטשר המחליף כמעט וקנה את עולמו, אבל הבעיטה שלו פגשה רק את העמוד, לאחר מסירה נפלאה של גיגס.

הרכב מנצ'טסר: אדווין ואן סאר; הארגריבס, בראון, פרדיננד, אברה; נאני, קאריק, סקולס (אושיי, 73), פארק (גיגס, 62); רונאלדו (פלטשר, 64), טבז.

הרכב ווסטהאם: גרין; פיינטסיל, טומקינס, ניל, מקרטני; נובל, פארקר, מאלינס (סירס, 75), בואה מורטה (סולאנו, 52); אשטון (קלרטון קול, 57), זמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully