וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט מתקרבת לליגה השנייה

הפסידה 2:0 לבלגראנו במשחק הראשון במבחנים. הקבוצה שזכתה ב-33 אליפויות ושמעולם לא ירדה, קרובה להיסטוריה

ריבר פלייט אולי עדיין לא מעכלת זאת, אבל בכל יום שעובר הקבוצה המפוארת משכונת נונייז מתקרבת לירידה היסטורית לליגה השנייה, והלילה (בין רביעי לחמישי) היא נקלעה לצרה צרורה כשנוצחה 2:0 בחוץ על ידי בלגראנו במשחק הראשון במבחנים.

ריבר, שהאליפות האחרונה בה זכתה הייתה בקלאוסורה 2008, תארח את משחק הגומלין מול הקבוצה מקורדובה במונומנטאל, שם היא תנסה לשוב מפיגור בן שני שערים. המשחק בין השתיים הלילה הופסק לכ-20 דקות, לאחר שאוהדי ריבר פרצו לכר הדשא. בפיגור 2:0, אוהדי ריבר, שנאבקו על 1,000 הכרטיסים שהוקצו להם למשחק, יצרו חור בגדר החוצצת בין היציע לכר הדשא וחדרו לשטח המשחק. הם התגודדו לי שחקני קבוצתם ודרשו השקעה ומאמץ גדול יותר. זה, כידוע, לא ממש עזר.

בלגראנו עלתה ליתרון במחצית הראשונה מפנדל מוצלח של סזאר מנסאנלי, כשחמש דקות בתוך המחצית השנייה סזאר פריירה כבש מקרוב את השער השני. פרנקו ואסקז היה קרוב לכבוש את השלישי, אחרי שמגן ריבר ג'ונתן מיידאנה מעד, אלא שהוא נכשל בניסיון.

לקראת הסיום ריבר איבדה מהחדות והקצב ואחרי שלא הצליחה לכבוש ולצמק, היא ספגה מכות קשות כשהקפטן מתיאס אלמיידה, המגן הפרגוואי אדלברטו רומן והמגן פאולו פרארי ראו צהובים ויחמיצו את משחק הגומלין. ביום ראשון ייערך משחק הגומלין בבואנוס איירס, שם היא תיהנה מתמיכה של רבבות אוהדיה. לא בטוח שזה מה שיעזור לקבוצה שזכתה ב-33 אליפויות ארגנטינה ומעולם לא ירדה לליגה השנייה להישאר בליגה הבכירה.

מי שכבר ירדה היא הורקאן, שהפסידה 2:0 לחימנסיה לה פלאטה במשחק הכרעה בבומבונרה. שתי הקבוצות סיימו במאזן זהה בטבלת הממוצעים ולכן נקבע משחק שבסיומו המפסידה תרד והמנצחת תלך למבחנים. לוקאס קסטרו (16) וקלאודיו גראף (77) כבשו לזכות הזאבים, כשבצד השני הורחקו דריו סופלאן (15) וחאבייר קמפורה (29). הורקאן יורדת אחרי ארבע שנים, חימנסיה תפגוש במבחנים את סן מרטין מסן חואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully