וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום הושעה מקליבלנד, מתיחה במפשעה ללברון ג'יימס

סנטר קליבלנד הושעה על "התנהגות מזיקה" ועשוי לעזוב בקרוב. כוכב מיאמי, שגם סובל מנקע בקרסול, בספק למשחק מול פורטלנד

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
מה יהיה עם הפציעות בליגה הזאת? לברון/AP

לברון ג'יימס סובל ממתיחה במפשעה הימנית ומנקע בקרסולו השמאלי אחרי המשחק של מיאמי מול סקרמנטו, והוא בספק למפגש של ההיט מול פורטלנד הלילה. לברון סובב את הקרסול ברבע השני, כשנחת על הרגל של השופט. ה-MVP סיים את הערב עם 33 נקודות, כשהוא קולע 19 במחצית הראשונה, אבל מקרטע ברבע השלישי, כשהקינגס מחקו יתרון של 17 נקודות, בדרך לניצחון 103:108 בהארכה.

לברון אישר שהוא בספק למשחק מול הבלייזרס. "המצב לא טוב כרגע", אמר ג'יימס, שקלע 11 מה-19 של קבוצתו בתוספת הזמן, "לא יודע מה קרה במחצית הראשונה, אבל את כל החצי השני וההארכה שיחקתי עם מתיחה במפשעה, נראה איך זה ירגיש, אבל כרגע זה נראה לא טוב".

הפציעה של לברון אומנם נראית לא חמורה, אבל היא מתווספת לשורה ארוכה של כוכבי NBA שסובלים מפגיעות, כמו דרק רוז, קובי בריאנט, ראסל ווסטברוק וברוק לופז. כמו כן, מיאמי סוסלת כבר מפציעות של דווין וויד (ברך), ריי אלן (ברך) וכריס אנדרסן (גב), שלא שיחקו גם הם.

סנטר קליבלנד קאבלירס אנדרו ביינום (שמאל). Mark Duncan, AP
"לא רוצה לשחק כדורסל". ביינום/AP, Mark Duncan

* קליבלנד הודיעה שסנטר הקבוצה אנדרו ביינום מושעה בעקבות "התנהגות מזיקה לקבוצה". ביינום לא הצטרף לחבריו לנסיעה לבוסטון, והושעה מכל פעילות. ביינום, שלפני כמה ימים סיים את המשחק מול הפיסטונס עם 0 מ-11 מהשדה, מציג השנה ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ב-20 דקות.

גורם בליגה אמר ליהאו ספורט כי "הוא לא רוצה לשחק יותר כדורסל. הוא מעולם לא אהב את זה מלכתחילה". ביינום אישר לא מזמן שהוא מתקשה להתמודד עם המוגבלות הפיזית שלו, שמנעה ממנו לשחק בעונה שעברה. הקאבס עשויים לשחררו עד ה-7 בינואר, ולחסוך 6 מיליון דולר. בכל אופן מובטחים לו 6 מיליון דולר ללא קשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully