וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ביזלי ייחקר בחשד לתקיפה מינית

על פי החשד, הפורוורד של פיניקס תקף מינית אישה בחודש ינואר. דובר המשטרה: "בוחנים אפשרות להגיש כתב אישום"

הקריירה של מייקל ביזלי ידעה לא מעט עליות ומורדות: הבחירה מספר 2 בדראפט לא הצליח להפוך לשחקן שכולם ציפו שיהפוך, הוא עבר בין שלוש קבוצות, ומשנה לשנה ממוצעיו הלכו וירדו. המקום בו נראה שביזלי עקבי למדי הוא מחוץ למגרשים, ובפנקסי המשטרה המקומית, תלוי בעיר בה הוא משחק באותו זמן. הערב (שלישי) נודע כי נגד הפורוורד של פיניקס נפתחה חקירה בחשד שתקף מינית אישה בחודש ינואר.

מייקל ביזלי (מימין), מינסוטה טימברוולבס. Gus Ruelas, AP
מוכר היטב למשטרה. ביזלי/AP, Gus Ruelas

"בנקודה זו, כל שאנחנו יכולים לומר הוא שהחקירה מתנהלת", מסר דייויד פובינס, דובר משטרת סקוטסדייל. "אנחנו מראיינים את האנשים המעורבים ובוחנים את כל העדויות הפיזיות במטרה להכריע האם הגשת כתב אישום פלילי מוצדקת". האשמות שכאלה הן כאמור, אינן דבר חדש כשמדובר בביזלי. רק לפני כחודש וחצי נעצר הפורוורד כשהוא נוהג במהירות מופרזת במכונית מרצדס ללא לוחית זיהוי. כשנערך חיפוש במכוניתו של ביזלי, נמצא גם אקדח דרוך. הנהלת פיניקס לא נקטה בצעדים משמעתיים באותו זמן, אך ספק אם היא תוכל להימנע מכאלה, במקרה שאכן השחקן יואשם.

* ואם כבר בפיניקס עסקינן, הרי שהסאנס הודיעו הערב על מינויו של ריאן מקדונו שמגיע מבוסטון כג'נרל מנג'ר החדש, שיחליף את לאנס בלאנקס שפוטר לפני כשבועיים. בפיניקס המתינו לא מעט, ובימים האחרונים החלו שמועות שהסיבה היתה נעוצה בניסיון להנחית את גרנט היל (ששיחק באותו זמן עם הקליפרס מול ממפיס) בתקפיד, אבל הערב כאמור נפלה ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully