וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו ג'ונסון עובר לברוקלין נטס

המעבר הגדול הראשון של הפגרה: שחקן אטלנטה יגיע לניו יורק תמורת 5 שחקנים, ביניהם פארמר. שמועות נוספות בפנים

האם הטרייד הגדול הראשון של הקיץ ב-NBA יצא לדרך? כנראה שכן. מקורות בארצות הברית מדווחים שברוקלין נטס, הלא היא ניו ג'רזי בגילגולה החדש בתפוח הגדול, הצליחה להנחית את הקלע המצוין של אטלנטה, ג'ו ג'ונסון.

ג'ונסון בן ה-31, שיחק באטלנטה בשבע עונותיו האחרונות (מתוך 11) בליגה. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 18.8 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק. על פי הדיווחים, הגעתו לברוקלין תלויה בהישארותו של הרכז דרון וויליאמס בקבוצה, כאשר גם מועמדתו של דוויט הווארד הולכת וגדלה.

במסגרת העסקה, הנטס יעבירו לאטלנטה בתמורה את מיודענו ג'ורדן פארמר, כמו גם את אנתוני מורו, ג'ורדן וויליאמס, יוהאן פטרו ודשון סטיבנסון, כמו גם את בחירת הלוטרי של יוסטון ב-2013, בה מחזיקים הנטס. מוקדם יותר הערב, סיכמו הנטס עם ג'ראלד וואלאס לארבע השנים הקרובות.

כעת נותר לראות האם התזוזה הראשונה הזו אכן תבשר על תחילתו של גל העברות, כאשר לא מעט שמות גדולים ברחבי הליגה עשויים להחליף קבוצות בפגרה הקרובה. בכל מקרה, הנטס עושים צעד גדול ראשון בדרך חזרה למרכז הבמה, כאשר אמש נפגשו ראשי הקבוצה עם דרון וויליאמס, בנסיון שכנוע נוסף להשאירו.

* ההוקס לא עצרו בעסקת ג'ו ג'ונסון. רשת ESPN מדווחת הבוקר כי אטלנטה הגיעה לסיכום על טרייד נוסף, שישלח את מרווין וויליאמס ליוטה בתמורה לדווין האריס. על פי התקשורת האמריקאית, דני פרי, שהגיע לפני מספר שבועות לתפקיד הג'נרל מנג'ר של ההוקס, מנסה לפנות מקום בתקרת השכר כדי להצטרף למירוץ אחר דוויט הווארד, ותוך מספר ימים בתפקיד הוא כבר השיל שניים מהחוזים הגדולים ביותר של המועדון.

מרווין וויליאמס המוכשר לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות ממנו מאז נבחר במקום השני של דראפט 2005, ואשתקד העמיד ממוצעים של 10.2 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק, כשבעונה הקרובה הוא עתיד להרוויח 8.3 מיליון דולר. האריס, מנגד, יסגור את עמדת הרכז של אטלנטה בצוותא עם ג'ף טיג, ובעונה החולפת הוא העמיד מספרים של 11.3 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק ביוטה.

עוד שמועות מהיממה האחרונה

* פיניקס שוקלת להציע חוזה מקסימום לשחקן החופשי המוגבל אריק גורדון, על סך 58 מיליון דולר ל-4 שנים.

* פורטלנד הציעה אמש חוזה מקסימום לשחקן החופשי המוגבל רוי היברט. לאינדיאנה יש כעת מספר ימים להשוות את ההצעה. אם היברט יעזוב, כריס קיימן עשוי להגיע לפייסרס כמחליפו.

* מינסוטה נפגשה אמש עם השחקן החופשי המוגבל של פורטלנד, ניקולה באטום, אך על פי דיווחים לא הציעה לו עסקה גדולה. הוולבס מעוניינים גם בג'מאל קרופורד ואו ג'יי מאיו.

* רשארד לואיס, ששוחרר כצפוי מניו אורלינס, מבוקש על ידי מספר רב של קבוצות, ביניהן מיאמי. "דיברנו עם ההיט מספר פעמים, ונמשיך לדבר איתם", אמר סוכנו של הפורוורד הוותיק.

* קירק היינריך עשוי לשוב לשיקגו בקיץ הקרוב. גארדים נוספים איתם שוחחו הבולס: ברנדון רוי ודרק פישר.

* כמו כן, צפויה שיקגו להשוות את ההצעה שהגישה יוסטון לסנטר הטורקי עומר אשיק, על סך 24.2 מיליון דולר ל-3 עונות.

* סקרמנטו נפגשה עם השחקן החופשי המוגבל ריאן אנדרסון.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully