וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס צימקו ל-3:1 מול ההיט עם 87:89 ביתי

כרמלו הפגיז 41, הסדרה שבה לפלורידה. הלייקרס ניצחו בדנבר, בוסטון פירקה את אטלנטה, פילדלפיה גברה על שיקגו הפצועה

שיקגו צללה אמש (ראשון) לפיגור של 3:1 בסדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף מול פילדפיה אחרי שספגה הפסד שלישי ברציפות מול הסיקסרס המשתפרים עם 89:82, וייתכן שכבר בעוד יומיים המדורגת ראשונה במזרח תמצא את עצמה בחוץ, שנה אחרי שממפיס הדהימה את סן אנטוניו בסדרה בין הראשונה לשמינית במערב.

בהמשך הערב ניסתה מיאמי להשלים סוויפ על הניקס במדיסון סקוור גארדן אבל התעלות של כרמלו אנתוני סייעה לניו יורק לצמק ל-3:1 עם ניצחון 87:89 ולהחזיר את הסדרה לפלורידה. מאוחר יותר הבוקר בוסטון פירקה את אטלנטה כשגברה עליה 79:101 ועלתה ליתרון 1:3, בעוד הלייקרס הוציאו בשיניים ניצחון חוץ בדנבר, 88:92, וקובי וחבריו עלו גם הם ליתרון 1:3. ומה אנחנו ביקשנו בסך הכל? אפשר לקבל פה איזה 2:2? למה הכל גמור?

ניו יורק (7) - מיאמי (2) 87:89 (3:1 להיט)

הניקס החבוטים כבר השלימו עם הדחתם אבל התייצבו לקרב נגד סוויפ שני ברציפות בסיבוב הראשון מלאי מוטיבציה, וכרמלו אנתוני דאג להקפיץ את מדיסון סקוור גארדן עם ניצחון יוקרתי על הקבוצה החמה בליגה שכבר תכננה לצאת למנוחה לקראת פתיחת הסיבוב השני וכעת תיאלץ לחזור הביתה למשחק החמישי בסדרה בלילה שבין רביעי לחמישי.

יושבי הגארדן לא זכו למשחק גדול, ושתי הקבוצות הרבו להחטיא (5 מ-22 מחוץ לקשת לניקס, 3 מ--19 להיט), אבל הדרמה כיפרה על הכל. מיאמי ברחה בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים אבל המקומיים מצאו בכל פעם דרך לחזור, גם אחרי שבארון דייויס נפצע באופן קשה באמצע הרבע השלישי ולא חזר עד הסיום. דווקא אז השלים כרמלו אנתוני הלוהט מהפך ניו יורקי, אבל ברבע האחרון דווין וויד לקח פיקוד וגרר את שתי הקבוצות למשחק צמוד.

14 שניות לסיום אמארה סטודמאייר קלע את הזריקה הראשונה מהקו וקבע 87:89 אבל החטיא את השנייה, אנתוני השתלט על הריבאונד אך החטיא ונתן למיאמי הזדמנות אחרונה, אותה לקח וויד עם ניסיון שלשה שהלך החוצה והאריך את הסדרה המבטיחה הזו במשחק אחד נוסף לפחות.

אנתוני סיים עם 41 נקודות (15 מ-29 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. סטודמאייר הוסיף 20 (8 מ-13) ו-10 ריבאונדים, ופרט אליהם הבא ברשימת הקלעים של הניקס היה ג'יי אר סמית עם 7 נקודות. אצל ההיט רשם לברון ג'יימס 27 נקודות (9 מ-21), 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, וויד סיים עם 22 ו-6 אסיסטים, כריס בוש תרם 17 ו-9 ריבאונדים.

צפו בניצחון של ניו יורק

פילדלפיה (8) - שיקגו (1) 82:89 (1:3 לסיקסרס)

הבולס שברו שיאים של נאחס במשחק הקודם כשאיבדו גם את ג'ואקים נואה אחרי פציעתו הכואבת של דרק רוז, וללא הסנטר היעיל וה-MVP המכהן השוורים הסתבכו כהוגן בעיר אחוות האחים. המדורגת ראשונה הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע השני ולכפות משחק צמוד אבל צללה לעוד הפסד שיחזיר אותה למשחק החמישי בשיקגו בלילה שבין שלישי לרביעי כשהיא רחוקה הפסד אחד מהדחה מוקדמת.

ספנסר הוז שוב עשה את ההבדל עבור הסיקסרס כשכיכב עם 17 נקודות כבר במחצית הראשונה בה פתחו המקומיים מבערים, אבל קרלוס בוזר החזיר את הבולס ל-42:44 בלבד בהפסקה. ברבע השלישי האורחים אף נטלו את היתרון לרגע, אבל ג'רו הולידיי המצוין לקח פיקוד ושמר את היתרון בצד של פילי לאורך כל הרבע האחרון.

הוז סיים עם 22 נקודות (9 מ-11 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, הולידיי רשם 20 נקודות (7 מ-23), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אנדרה איגודלה תרם 14 ו-12 ריבאונדים, לו וויליאמס איכזב עם 7 בלבד (2 מ-10). בצד השני היה בוזר עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, סי ג'יי ווטסון הוסיף 17 וטאג' גיבסון תרם 14 ו-12 מהספסל.

דנבר - ל.א לייקרס 92:88 (הלייקרס עולים ל-1:3 בסדרה)

במצב של 86:86, כשנותרה 1:06 דקה לסיום, הומחש ההבדל בין שתי הקבוצות בפלייאוף. גלינארי ניסה לחפש קיצורי דרך עם סחיטת עבירה בהגנה, אבל השופטים לא קנו את הנפילה, ורמון סשנס השחיל שלשה ענקית מאסיסט של גאסול. התקפה אחרי זה קובי בריאנט מצא את סטיב בלייק חופשי, והאחרון השחיל עוד שלשה גדולה. בשורה התחתונה: הלייקרס מתפקדים בקלאץ', דנבר חולמת, ופתאום האורחים מלוס אנג'לס כבר מובילים 1:3 והסדרה נראית גמורה.

קובי בריאנט נתן עוד ערב יעיל בעבודה (22 נקודות ב-10 מ-25 מהשדה, כולל 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), כשברגעי ההכרעה לא רק הרגליים רעדו לנאגטס, שהתרכזו רק בו. אנדרו ביינום קלע 19 נקודות (8 מ-12 מהשדה) עם 7 ריבאונדים, ג'ורדן היל היה ענק מתחת לסלים עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים (7 מהם בהתקפה), והלייקרס נהנו משליטה בריבאונד (38:48, 19 כדורים חוזרים בהתקפה) ומקור רוח בדקת הסיום, ואחרי שקרטעו כל הערב מעבר לקשת - השחילו שתי שלשות ענקיות בדקת הסיום.

מנגד, הנאגטס מרגישים פספוס, אחרי שהיו קרובים. דנילו גלינארי קלע 20 נקודות, אבל הוא וחבריו קלעו רק 3 מ-19 מעבר לקשת (16 אחוז). קנת' פאריד וארון אפללו קלעו רק 6 נקודות כל אחד, ג'אבל מגי נראה סחוט עם 8 נקודות בלבד, טיי לוסון הסתפק ב-11 נקודות אך קרטע עם 5 מ-13 מהשדה, ורק אנדרה מילר הוותיק היה שם עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. מול הלייקרס, זה לא מספיק.

צפו בניצחון של הלייקרס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בוסטון - אטלנטה 79:101 (הסלטיקס עולים ל-1:3 בסדרה)

הייתכן שזה הופך לקל יותר ויותר משחק למשחק? בוסטון פירקה את אטלנטה, אחרי שכבר הובילה ב-37 הפרש, ודוק ריברס יכול לשמוח לא רק מהיכולת של קבוצתו, אלא בעיקר מדקות המנוחה שקיבלו הברכיים הזקנות של השחקנים שלו. רייג'ון רונדו שוב היה ענק עם 20 נקודות (8 מ-11 מהשדה) ו-16 אסיסטים (איבוד אחד בלבד), פול פירס הוסיף 24 נקודות ב-18 דקות משחק, והסלטיקס יקוו לגמור את זה מהר כדי להימנע מעוד משחק מיותר.

הסלטיקס פתחו פער כבר גדול כבר הרבע הראשון, אבל אוהדי בוסטון (כמו גם אוהדי ה-NBA) החסירו פעימה כשראו את פול פירס נאנק מכאבים ויורד מדדה לספסל אחרי שספג מכה בברכו. אך בסופו של דבר פירס חזר אחרי מנוחה, ריי אלן קיבל גם הוא את המנוחה שלו, גם קווין גארנט (13 נקודות) הסתפק ב-27 דקות, ובוסטון בדרך הנכונה, אחרי שהוליכה במחצית ב-23 הפרש, ופתח את הרבע השלישי בריצת 2:16.

מנגד, איזו אכזבה מאטלנטה. ג'וש סמית (15 נקודות, 13 ריבאונדים) היה שחקן החמישייה היחיד שסיים עם ספרות כפולות. ג'ו ג'ונסון ממשיך סדרה חלשה (9 נקודות), ג'ף טיג הסתפק ב-7 נקודות, קירק היינריך וטרייסי מגריידי קלעו 2 כל אחד, וההוקס אומרים תודה ולהתראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully