וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ל.א קליפרס הביסה את הלייקרס 95:114

החלה המהפכה בלוס אנג'לס? הקליפרס וכריס פול שלטו בקרב העירוני. בכורה חיובית גם לקמבה ווקר, דאלאס רק מבקשת כבוד

נפתח בהסתייגויות. זה רק משחק הכנה, וזה רק קדם העונה, והקבוצות עוד לא נכנסו לכושר, וזה לא מצביע על כלום, וזו תהיה טעות לצאת בהצהרות, ואין טעם להיסחף. ובכל זאת, כל מי שדיבר בימים על האחרונים על מהפכת כדורסל בלוס אנג'לס קיבל הבוקר (שני) טעימה ראשונה לשינוי המסתמן: הקליפרס פירקו את הלייקרס 95:114 במשחק קדם העונה הראשון של שתי הקבוצות, ונדמה שקובי בריאנט ייאלץ להשלים עם מעמד חדש בעיר עד שקבוצתו לא תתחזק.

ל.א קליפרס - ל.א לייקרס 95:114

כריס פול שיחק רק 24 דקות, ועדיין הצליח לסיים 17 נקודות, 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-5 חטיפות. צ'ונסי בילאפס שיחק רק 20 דקות, ועדיין הספיק להשחיל 23 נקודות ו-3 אסיסטים בבכורה שלו. בלייק גריפין היה שקט עם 12 נקודות (בעיקר בגלל בעיית עבירות, אחת מהן טכנית על כך שנתלה יותר מדי זמן על הטבעת), ובכל זאת הקליפרס רמזו שהשנה הקבוצה הבכירה ב-LA לא תהיה צהובה.

קובי בריאנט ניסה להיות אגרסיבי (12 מ-15 מהקו), אבל ב-29 דקות הוא קלע 22 נקודות עם 7 איבודים. גאסול קלע 16, ביינום הוסיף 15 ו-12, והלייקרס (21 איבודים) נאלצו להיכנע לקבוצה רעננה ורעבה מהם. מטה וורלד פיס, אגב, סיים עם 0 מ-8 מהשדה.

צפו בתקציר המשחק

צפו שוב בדאנק מדהים של דאנדרה ג'ורדן

למה דאנק אדיר של בלייק גריפין קיבל טכנית?

עוד הלילה ב-NBA

שארלוט - אטלנטה 77:79

קמבה ווקר, אחר הרוקי'ס המסקרנים בליגה, פתח את הקריירה בהופעה חיובית, וסיים עם 18 נקודות בניצחון הבובקאטס, כולל סל הניצחון. ווקר פתח בצורה רעה, עם 8 החטאות מ-10 הזריקות הראשונות (כולל החטאה של דאנק במתפרצת), אך השתלט על המשחק, וניצל את הזריזות שלו כדי לסחוט עבירות (9 מ-11 מהקו). בוריס דיאו קלע 12 למנצחים, ג'וש סמית ואל הורפורד קלעו 11 כל אחד להוקס.

פורטלנד - יוטה 90:110

גם הבלייזרס פתחו את קדם העונה עם ניצחון, בעודם מנסים להתאושש מהפרישה של ברנדון רוי, ומי שבלט בהיעדרו בעמדת הגארד הקולע היה וסלי מתיוס, שקלע 17 נקודות. דרק פייבורס עלה מהספסל וקלע 25 נקודות וקלט 12 ריבאונדים לג'אז. ניקולאס באטום פתח במקום למרקוס אולדרידג' וקלע 13 נקודות ב-22 דקות. יוטה שיחקה בלי פול מילסאפ.

* שון מריון לא אוהב את היחס שדאלאס מקבלת בקרב חובבי ה-NBA ובתקשורת. "הגענו לנקודה שכולם מתחילים להתנשא עלינו ולדבר על כל הקבוצות האחרות, וזה די מרגיז אותי", אמר מריון על האלופה, "כולכם מנסים לקחת מאיתנו משהו שלקחנו אותו בצדק ועבדנו בשבילו קשה מאוד. הרווחנו בצדק את מה שזכינו בשנה שעברה".

בוא נראה מה שווה הקמבה ווקר הזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully