וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הסדרה הזו לא הולכת להיות מהנה לצפייה"

כוכב מיאמי מוכן לשיקגו, ומזהיר את האוהדים: "אלו שתי קבוצות שרואות בהגנה משהו להתגאות בו". על רוז: "מדורג אצלי גבוה"

אחרי עונה לא פשוטה, השמצות מכל עבר, ומשברים, הגיע הרגע הגדול של לברון ג'יימס, לחזור אל גמר המזרח. מיאמי עשתה את העבודה, ועשתה זאת בצורה מרשימה מול בוסטון, ומחר (בלילה שבין ראשון לשני) היא תפגוש עוד משוכה לא פשוטה בדמותה של שיקגו ודרק רוז. אוהדי ההיט התרגלו עד כה לראות הופעות מרשימות משלישייה הגדולה שלהם, אבל עתה, כשהכסף הגדול מונח על השולחן, הכל הולך להשתנות, לפחות לדבריו של מלך אחד.

"אני בהחלט יכול לראות מצב שבו הסדרה הזו לא הולכת להיות מהנה לצפייה עבור האוהדים שאוהבים כדורסל מסעיר, כי זה הולך להיות התקפה לא פשוטה לעיתים", אמר לברון ג'יימס לקראת משחק מספר 1. "אלו שתי קבוצות הגנתיות מצויינות שרואות בהגנה כמשהו שהן צריכות להתגאות בו, קבוצות שנהנות יותר לעצור את היריב מאשר לקלוע".

לברון המשיך ואמר: "בעונה הרגילה, אתה יכול לשחק ארבעה משחקים בחמישה לילות, או לשחק מול קבוצה ערב אחרי ערב. בפלייאוף יש לך שלושה או ארבעה ימים משחקים, ואז אתה ממש יכול לעבור על הכל. אני יודע שזה הזמן הטוב ביותר עבורי, כי זו ההזדמנות שלי ללמוד את כל המשימות ההגנתיות שלי, למצוא את כל הפגמים של השחקן שאני הולך לשמור, ככה שזה שונה לגמרי".

ואם מדברים על שחקנים שג'יימס עשוי לשמור, הרי שחייבים להזכיר את ה-MVP של הליגה, דרק רוז, שהביא את שיקגו עד הלום. לג'יימס יש רק מחמאות על הגארד: "הוא מדורג אצלי מאוד גבוה ברשימת הגארדים שהייתי צריך לשמור עליהם. שמרתי על כריס פול כשהוא היה סגן ה-MVP, שמרתי על אלן אייברסון כשהוא שיחק בפילדלפיה, שמרתי על סטיב נאש, ורוז בהחלט מדורג גבוה. המהירות שלו, היכולת שלו להתפוצץ והיכולת המופלאה שלו לחיות ברגע, פשוט חייבים לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully