וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי גברה על בוסטון 87:97 והשלימה 1:4 בסדרה

מיאמי סיימה את המשחק בריצת 0:16 כשלברון קולע 10 רצופות בדרך ל-33 נקודות מול הסלטיקס התשושים. ההיט בגמר המזרח

מיאמי היט סגרה הבוקר (חמישי) את הסיפור בצורה מושלמת מול בוסטון, כשגברה עליה 87:97 במשחק החמישי בסדרה, השלימה ניצחון 1:4 והעפילה לגמר המזרח. פיניש אדיר של שחקני מיאמי, כולל דקות מופלאות של לברון ג'יימס, העניקו למארחת את הניצחון המתוק, שהבהיר כי ההיט הם הפייבוריטים השנה ללכת עד הסוף, ושקשה מאוד יהיה לעצור אותם.

לברון ג'יימס קלע 33 נקודות (11 מ-20 מהשדה, כולל 7 ריבאונדים), דווין וויד היה ענק עם 34 נקודות (13 מ-19 מהשדה, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות), כריס בוש השלים 81 נקודות לביג-טריו כשתרם 14 שקטות (ו-11 ריבאונדים), ומיאמי דוהרת לגמר, שם היא מחכה למנצחת בין שיקגו לאטלנטה. בכושר הנוכחי שלה, זה בכלל לא משנה מי תהיה היריבה.

4:28 דקות לסיום ננאד קרסטיץ' קבע יתרון 81:87 לבוסטון, שעד לאותם רגעים נראתה מצוין. הסלטיקס הצליחו להסתדר בהגנה לא רע (יחסית) מול וויד ולברון, המחליפים של דוק ריברס תרמו הרבה נקודות מפתיעות מהספסל, והסלטיקס חלמו על ניצחון חוץ. אבל אז לברון התעורר. עד לסיום המשחק שחקני מיאמי קלעו 16 נקודות ללא מענה מול בוסטון ההמומה, שבעיקר נראתה תשושה מול האנרגיות המטורפות של וויד ושות'.

לברון היה זה שקלע את כל 10 הנקודות האחרונות של מיאמי, מתוכן שתי שלשות ענקיות עם שומר על הפנים, ותיסכל את ההגנה שמולו. אחת השלשות, עם 2:10 דקות לסיום שקבעה יתרון 87:90, הייתה המכה ששברה את הסלטיקס. עד לאותו רגע דווקא וויד היה הדומיננטי מבין שחקני מיאמי, כשסיים מחצית ראשונה מדהימה עם 23 נקודות, אבל ברגעי ההכרעה לברון סתם לא מעט פיות עם תצוגה עילאית, שכללה גם שתי חטיפות חשובות.

מנגד ניצבה בוסטון, שלא הצליחה להגיב. עצוב היה לראות את האנרגיות אוזלות מרגליהם של שחקני הסלטיקס המותשים, שבדקות האחרונות לא נראו מנוסים ולא ותיקים, אלא בעיקר חסרי אונים. גארנט החטיא, פירס איבד, אלן נשנק, ודוק ריברס ראה את חניכיו מקבלים החלטות רעות ומפספסים אפשרות לניצחון, במשחק שהיה די בשליטתם לאורך רובו. כאמור, חוץ מהדקות האחרונות.

קווין גארנט סיים עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל קלע רק סל שדה אחד אחרי הרבע הראשון. ריי אלן היה נהדר עם 18 נקודות (5 מ-10 מהשלוש), אבל החטיא כמה זריקות חשובות, שיכלו לשנות מומנטום. פול פירס, שסבל מבעיית עבירות, תרם 12 שקטות, ולמרות הגנה לא רעה, נראה מפוזר בהתקפה. רייג'ון רונדו השלים סדרה מאוד מאכזבת מבחינתו, כשסיים עם 6 נקודות ו-3 אסיסטים ב-30 דקות. ההפתעה הגיעה מדלונטה ווסט (10 נקודות והרבה אומץ רוח), מג'ף גרין (9 נקודות) ומננאד קרסטיץ' (8 נקודות, 3 מ-3 מהשדה), אבל כשרואים שהמחליפים של מיאמי תרמו ביחד 12 נקודות - למי אכפת מהתרומה של הספסל?

לברון, שהודח פעמיים מתוך השלוש השנים האחרונות על ידי בוסטון כשהיה בקליבלנד, שיחרר לא מעט, כששאג לעבר היציעים, כרע ברך על המגרש ונראה נרגש במיוחד. לאחר מכן הוא ידע להחמיא ליריבה העיקשת, כשאמר: "בוסטון היא הסיבה ששלושתנו התאחדנו פה במיאמי, כי ראינו את הקבוצה שהייתה להם. זו קבוצה ענקית, עם לב גדול, ומגיע כל הכבוד לדוק ריברס". ואכן, כל חובבי הכדורסל מצדיעים לקבוצה הזאת, בתקווה שזו לא הפעם האחרונה שאנחנו רואים אותה על המגרש, אך בידיעה שימיה הגדולים חלפו. עכשיו יש טריו חדש.

אוקלהומה סיטי - ממפיס 72:99 (הת'אנדר עולים ל-2:3 בסדרה)

אחרי הסיומת המדהימה במיאמי, ואחרי שהמשחק הקודם ביניהן הסתיים אחרי שלוש הארכות, הפעם המשחק בין אוקלהומה סיטי לממפיס נראה כאנטי קליימקס. ובכל זאת, מבחינת הת'אנדר, זה לא ממש מעניין. קווין דוראנט וחבריו עלו הבוקר ליתרון 2:3 בסדרה, אחרי שאוקלהומה סיטי ניצחה 72:99 די בקלילות, כשדוראנט קולע 19 נקודות ודיקוון קוק מוסיף 18 מהספסל.

הגריזליס נראו עייפים, ובעיקר סחוטים רגשית אחרי ההפסד המאכזב שלהם בבית, וסיימו עם 72 נקודות בלבד (הכי מעט שלהם העונה). מארק גאסול בלט עם 15 נקודות, בערב בו ממפיס קלעה ב-36 אחוזים בלבד, כשהסנטר הספרדי היחיד מבין חבריו שקולע בספרות כפולות. זק רנדולף, ששיחק 56 דקות במשחק הקודם, סיים עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים, ואף החטיא 4 מתוך 5 הזריקות שלו מהקו. מייק קונלי השלים ערב עלוב עם 4 מ-16 מהשדה, טוני אלן קלע 4 מ-13, ואו-ג'יי מאיו קלע 2 מ-8 בלבד.

משחק מספר 6 ייערך ביום שישי בערב בממפיס, והגריזליס יקוו להתאושש פיזית ומנטלית מהמשחק הכושל שלהם הלילה, בתקווה להשוות ל-3:3 ולהיאבק על מקום בגמר המערב, שם כבר מחכה דאלאס. הת'אנדר, מנגד, יגיעו אופטימיים ומעודדים, וגם אנרגטיים, לאחר שהערב ראסל ווסטברוק יכול היה לנוח לכל אורך הבע הרביעי (11 נקודות ו-6 אסיסטים ב-25 דקות בלבד), כשדוראנט, ששיחק הכי הרבה, שותף ל-31 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully