וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ניצחה את הלייקרס 94:96, שיקגו-אטלנטה 103:95

36 נקודות של בריאנט לא הספיקו מול המאבס שגנבו את יתרון הביתיות ועלו ל-0:1 בסדרה. ג'ונסון תפר 34 בניצחון ההוקס

אחרי סיום הסיבוב הראשון המרתק, המשיכו במזרח למשחקי חצי הגמר ואיזו הפתעה גדולה נפלה כבר במשחק הראשון בסדרה בין שיקגו ואטלנטה, כאשר ההוקס ניצחו את הבולס 95:103 באולמם הביתי. ג'ו ג'ונסון תפר 34 נקודות (10 ברבע האחרון) והוביל את חבריו לניצחון חוץ יוקרתי שגנב לחבורה האדומה של טום תיבודו את יתרון הביתיות עליו עמלו קשה מאוד במשך כל העונה. אם לא היה די בהפתעה של ההוקס, הרי שדאלאס הוכיחה שהיא תיתן פייט רציני לאלופה לוס אנג'לס לייקרס, לאחר שגברה עליה במשחק הראשון בסטייפלס סנטר 94:96 וגם היא, כמו אטלנטה, גנבה את יתרון הביתיות ועלתה ל-0:1 בסדרה.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
יצטרכו לעבוד קשה מאוד בסדרה. קובי בריאנט/רויטרס

שיקגו - אטלנטה 103:95 (ההוקס מובילים 0:1 בסדרה)

לפני פתיחת המשחק נערך טקס בו קיבל מאמן שיקגו טום תיבודו את הפסלון לאחר שנבחר למאמן העונה, אלא שההוקס גנבו לו ולקבוצתו את ההצגה כבר במשחק הראשון בסדרה והפתיעו את הבולס כשעלו ליתרון 0:1. אם לא די בהפסד הרי שדרק רוז סיים את המשחק צולע לאחר שדרך על ג'מאל קרופורד בסיום ונאלץ לרדת מהפרקט עם עזרה של חבריו ומאמנו.

החבורה האורחת פתחה מצוין וקלעה באחוזים גבוהים ברבע הראשון כדי לעלות ל-18:28 אחרי 12 דקות. דרק רוז לא ממש נצפה ברחבי המגרש והוא רשם נקודות ראשונות רק כחמש דקות לסיומה של המחצית הראשונה, מה שמספר את סיפור הבולס הלילה. עם זאת, הקבוצה שסיימה בראשות המזרח ירדה רק בפיגור של נקודה אחת (51:50).

שיקגו יצאה טוב לרבע השלישי, החלה להפעיל את החברים ועברה ליתרון 66:60. אלא שג'ונסון המשיך להרשים במשחק נהדר וירה מכל מצב ולא נתן למארחים לברוח. שחקן ההוקס ולשעבר בבולס קירק היינריך נותר מחוץ לסגל עקב פציעה וראה את חבריו חוזרים ליתרון מבטיח. מי שעוד נהנה מהתצוגה הגדולה והתמוגג מכל רגע הוא האגדה דומיניק ווילקינס. עד הסיום לא הצליחה שיקגו להעלות הילוך, והיא נקלעת לפיגור שממש לא צפתה. המשחק השני בסדרה, גם הוא ייערך בשיקגו ויתקיים ביום רביעי בלילה.

ג'ונסון הפציץ 34 נקודות (10 ברבע הרביעי), כשג'מאל קרופורד הוסיף 22. אל הורפורד קלע 9 נקודות והוריד 13 ריבאונדים, ג'וש סמית עם 8 ו-6 ריבאונדים. רוז הוביל בסופו של דבר את קלעי הבולס עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים, לואל דנג קבר 21 נקודות וקטף 6 ריבאונדים, קרלוס בוזר תרם 14 ו-8 כדורים חוזרים.

לייקרס - דאלאס 96:94 (המאבס עלו ל-0:1 בסדרה)

19.5 שניות לסיום המשחק, עמד דירק נוביצקי על קו העונשין. יקלע או לא יקלע? נו, באמת, בלי שאלות רטוריות. הסקורר הגרמני קבר שתיים והעלה את דאלאס ליתרון 94:95, זאת לאחר שהמאבס כבר פיגרו 94:91, פאו גאסול וקובי בריאנט איבדו כדור, ג'ייסון קיד הוסיף עוד אחד מהקו, והמאבס חגגו ניצחון חוץ חשוב מאוד במשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב, כשהם גונבים לאלופה את יתרון הביתיות.

דאלאס, שסיימה שלישית במערב עם אותו יחס כמו האלופה, הוכיחה שהיא תוציא לה את המיץ גם אם הלייקרס יצלחו בסופו של דבר את הסדרה. החבורה של ריק קרלייל הייתה כבר בפיגור בן 16 נקודות במחצית השנייה, אבל ממש לא אמרה נואש. נוביצקי ביום מצוין של 28 נקודות (10 מ-20 ל-2, 1 מ-2 ל-3, 5 מ-5 מהעונשין) ו-14 ריבאונדים הוביל אותה לקאמבק מרשים ביותר וניצחון, שהעביר לידי החבורה מטקסס את יתרון הביתיות בסדרה, שכנראה תהיה ארוכה ומרתקת. מלבד נוביצקי, ג'ייסון טרי סיים את המשחק עם 15, כשטייסון צ'נדלר קלע 11 ושאב 9 ריבאונדים, קיד עם 7 נקודות, 11 אסיסטים והרבה קור רוח וניסיון.

בריאנט רשם 36 נקודות (10 מ-20 ל-2, 4 מ-9 ל-3, 4 מ-5 מהקו), 21 מתוכן במחצית השנייה, אבל איבד כדור קריטי לפני הסיום, כאשר זריקה נוספת שלו לשלוש ממש לפני הבאזר לא נכנסה והותירה את אוהדי הלייקרס המומים. פאו גאסול קלע 15 נקודות והוריד 11 ריבאונדים, כשלמאר אודום הוסיף 15 מהספסל וגם הוריד 12 כדורים חוזרים מהלוח.

פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לא מבין מה קרה פה. פאו גאסול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully