וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 נקודות לעמרי כספי בהפסד הקינגס בסן אנטוניו

הישראלי קם מהספסל והוביל את קלעי קבוצתו, שנכנעה ל-24 נק' של ג'ינובילי. כספי: "אחת התצוגות ההגנתיות הטובות שלנו"

בליל כל הקדושים בשנה שעברה לכד מאנו ג'ינובילי עטלף במהלך משחק בין הספרס לקינגס, והלילה (בין שישי לשבת) הגיח לפרקט בסן אנטוניו עטלף נוסף במפגש בין אותן קבוצות ממש, אולי לכבוד פורים הממשמש ובא, אבל הארגנטינאי לא התכוון לנסות את מזלו פעם נוספת, והעטלף נתפס על ידי אחד האוהדים בשורה השלישית. במשחק עצמו, כצפוי, רשמו הספרס עוד ניצחון עם 103:108, וסקרמנטו הצליחה לאבד פעם נוספת יתרון ברבע האחרון ורשמה הפסד חמישי ברציפות.

עמרי כספי שוב פתח על הספסל נכנס לראשונה רק ברבע השני, אבל הצליח לסיים כקלע המוביל של קבוצתו עם 16 נקודות (6 מ-9 מהשדה, 2 מ-4 לשלוש), 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-23 דקות בלבד.

הקינגס החזיקו מעמד היטב מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה עד הפסקת המשחק הביזארית ברבע השני בגלל תקרית העטלף, אבל אחרי חידוש המשחק המומנטום עבר למקומיים שסגרו את המחצית הראשונה ביתרון 46:52. אחרי שכבר ברחו ל-64:73 דקה לסיום הרבע השלישי, החזיר כספי את קבוצתו לעניינים עם חמש נקודות ואסיסט שקבעו 71:75 בפתיחת הרבע האחרון.

כספי המשיך ללהוט, וג'רמיין טיילור העביר את היתרון לסקרמנטו עם 88:91, אבל אז הגיעה כמובן הקריסה הקבועה של הקינגס בדקות ההכרעה, כששלשה גדולה של ג'ינובילי הוציאה לדרך ריצת 2:17 של הספרס שהשאירה לאורחים אבק. טוני פארקר קלע 27 למנצחים, ג'ינובילי הוסיף 24 וטים דאנקן סיים עם 15 ו-10 ריבאונדים, טיילור עזר לכספי עם 16 נקודות משלו, וגם פו ג'יטר רשם משחק טוב מהספסל עם 15 נקודות.

ווסטפאל: "זה היה חלום בלתי אפשרי"

"זו הייתה אחת התצוגות ההגנתיות הטובות שלנו העונה", התנחם כספי בסיום. "אמרתי לפני המשחק שהתוצאה תוכרע בהגנת הפיק אנד רול, ובמחצית הראשונה הצלחנו ללחוץ על הכדור ולחסום את משחק החדירות שלהם. ברבע האחרון עברנו את מה שאנחנו בדרך כל עוברים, הם העלו את הרמה בהגנה, בנו יתרון קטן וידעו איך לחלוב את השעון כדי לנצח את המשחק".

"לדעתי יש כאן סוג של קונספירציה עם העטלף", התלוצץ פול וווסטפאל אחרי עוד הפסד כואב. "אני חושב שזה חלק מתכנית המשחק של פופוביץ', שמתם לב שהוא שוב עף לכיוון הספסל שלנו?". לגבי המשחק אמר המאמן: "זה היה חלום בלתי אפשרי מבחינתנו. מדהים לדבר עכשיו על איך שהיינו קרובים לנצח את הספרס בחוץ, ואני גאה מאוד בשחקנים שלי על המאמץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully