וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "גם אם נפסיד בכל המשחקים, נשחק בפלייאוף"

ג'יימס לא נלחץ מההפסד החמישי ברציפות של מיאמי. פיל ג'קסון לקראת ההיט: "אין ב-NBA מקום לילדים". קארל ממשיך בדנבר

משהו לא טוב עובר על מיאמי היט. טוב, למה להיות רכים: משהו רע מאוד עובר על מיאמי היט. הטריו מפלורידה רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד חמישי רצוף, כשפורטלנד ניצחה את ההיט 96:105. גם 38 נקודות של דווין וויד ו-31 נקודות של לברון ג'יימס, שהוסיף גם 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, לא הספיקו. אולי מפני שכריס בוש לא היה קיים עם 7 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה, ושאר הצוות המסייע מלבד הטריו תרם רק 20 נקודות.

"איך אנחנו מסבירים את זה? אנחנו לא יכולים להסביר את זה", אמר לברון ג'יימס על מצב קבוצתו, "זאת עדיין לא התחתית עבורנו. הדבר המטורף הוא שגם אם נפסיד בכל המשחקים עד סוף העונה עדיין נשחק בפלייאוף המזרח".

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה מתחיל שוב להרגיש את הלחץ. "לא קל לנו עכשיו, אין לנו הרבה תשובות לגבי איך נתגבר על זה", אמר המאמן, "הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא להשתפר ולהחזיק חזק את החבל".

פורטלנד שוב הוכיחה בפעם המי-יודע-כמה-העונה, שהיא פשוט קבוצה עם אופי ונחישות ראויים להערכה. הבלייזרס מוכי הפציעות התייצבו במיאמי וניצחו הודות ל-26 נקודות של למרקוס אולדרידג' ו-22 של ג'ראלד וואלאס, ורשמו ניצחון רביעי רצוף. "מיאמי קבוצה טובה, ידענו שהם יעלו עם הרבה מרץ, וזה היה אתגר עבורנו", אמר מאמן הבלייזרס נייט מקמילן, "ידענו שאם אנחנו רוצים להשתייך לקבוצות העילית, אנחנו צריכים לצאת ולשחק".

הספסל של הבלייזרס תרם 41 נקודות לעומת 8 בלבד שתרם הספסל של מיאמי, וכל הדיבורים מתחילת העונה על הצוות המסייע הטוב של ההיט נראים עכשיו לא רלוונטיים. "יש חבר'ה בספסל שיכולים לעזור לנו", אמר וויד בסיום ושלח רמז עבה לחבריו לקראת העימות הגדול ביום שישי עם האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

בריאנט: "מיאמי רואים במשחק נגדנו את הרגע שיביא להם שינוי"

קובי בריאנט, שהוביל את הלייקרס לניצחון יפה באטלנטה (87:101), סבור כי ההפסד של מיאמי הוא ימריץ את שחקני ההיט בעימות עם האלופה. "זאת הזדמנות מושלמת עבורם לחזור למסלול", אמר בריאנט, שכבר חטף בראש מההיט העונה, ובטח לא צריך להזכיר לו את זה.

"זה הולך להיות אתגר גדול עבורנו", הוסיף הממבה השחורה, שעלה הלילה למקום ה-6 ברשימת קלעי כל הזמנים, כשהוא חולף על פני מוזס מלון המיתולוגי. "הם הפסידו חמישה משחקים רצופים, והם רואים במשחק נגדנו את הרגע שיביא להם שינוי". לטיפוס למקום ה-6 בטבלת הקלעים בריאנט התייחס בקצרה, ולא עשה מזה עניין: "יש לי הרבה מזל, זה הכל".

פיל ג'קסון כבר עכשיו החל לחמם את הגזרה, והתייחס לדמעות בחדר ההלבשה של ההיט עליהן סיפר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה, אחרי ההפסד של קבוצתו לשיקגו. "זה ה-NBA, אין פה מקום לילדים", אמר ג'קסון, "אם אתה רוצה לבכות, תבכה בשירותים, שם אף אחד לא רואה. קורה שאנשים בוכים בחדר ההלבשה, אבל אני לא רוצה לדבר על המצב במיאמי".

"יש להם את העניינים שלהם", הוסיף בריאנט, "בשלב כזה של העונה אם אין לך עניינים אז זאת לא קבוצה, כל אחד מגיב אחרת, זה לא הופך את זה לנכון או לטעות, מה שחשבו זה איך אתה יוצא מזה, זה מה שמשפר קבוצה".

ג'ורג' קארל יאריך את חוזהו בדנבר

ג'ורג' קארל סיכם עם דנבר נאגטס על המשך דרכו בקבוצה, ובתקשורת האמריקאית פורסם כי חוזהו יוארך בשלוש שנים, עד 2014. קארל מסתכר כ-3 מיליון דולר העונה, וזוהי שנתו השביעית של המאמן בן ה-59 בקבוצה מקולורדו, אותה הוביל לפלייאוף בכל שנותיו בה.

משמעות הדבר היא שדנבר סומכת ידיעה על המאמן הוותיק והמוערך, ורוצה שהוא יבנה מחדש את הנאגטס אחרי לכתם של כרמלו אנתוני וצ'ונסי בילאפס. קארל רשם עד כה 1,022 ניצחונות בקריירה, והוא שביעי בכל הזמנים מבין המאמנים ברשימה. הארכת החוזה הגיע לאחר שנה קשה שעבר קארל, בה אובחנה אצלו מחלת הסרטן בגרון, והוא עבר טיפולים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully