וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו חזרה להפסיד, 126:96 לת'אנדר

הקינגס הובסו, בפעם השנייה בשלושה ימים על ידי אוקלהומה. כספי עלה בחמישייה וקלע 14. ווסטפאל: "טוב שקאזינס חזר"

בפעם השנייה תוך שלושה ימים גברה אוקלהומה סיטי ת'אנדר על עמרי כספי וחבריו בסקרמנטו קינגס. דווקא לאחר ניצחון החוץ הנאה על פיניקס סאנס, הגיע ההפסד הצורם ב-30 נקודות הפרש, 96:126. אם במשחק הראשון מבין השניים, שנערך בארקו ארינה שבסקרמנטו, היו קרובים המלכים לנצח, הרי שבמשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) הניצחון של הת'אנדר לא היה מוטל בספק לרגע, אולי מלבד מהשנייה הראשונה עם הטיפ-אוף. הקבוצה החביבה של סקוט ברוקס מובילה את הבית הצפון מערבי עם מאזן של 19:35 לאחר המשחק, בעוד שסקרמנטו קבורה עמוק בבית הפאסיפי עם מאזן של 39:13.

עמרי כספי עלה בחמישייה של פול ווסטפאל, ורשם קצת יותר מ-28 דקות. הפורוורד הישראלי קלע 14 נקודות (2 מ-8 ל-2, 2 מ-4 ל-3, 4 מ-4 מהקו), הוריד 2 ריבאונדים, חילק 2 אסיסטים, חטף כדור אחד ואיבד 2.

אוקלהומה הייתה דומיננטית, כאמור, החל מפתיחת המשחק ועשתה ריצת 2:14 בהתחלה כדי לבסס את יתרונה, כשהיא מסיימת את 12 הדקות הראשונות עם 24:37. גם ברבע השני המשיכה הקבוצה הביתית להגדיל את יתרונה, וירדה מחצית ב-50:68. עם 25 נקודות יתרון, אפשר ברוקס לכל שחקני החמישייה שלו מנוחה ברבע האחרון, שגם בו לא הצליחה סקרמנטו לצמצם מהפער, וירדה מובסת ב-30 נקודות הפרש. הת'אנדר נהנו במשחק עם 28 אסיסטים ואיבדו 12 כדורים, בעוד היחס של הקינגס היה רע הרבה יותר עם 18 אסיסטים ו-16 איבודים.

מי שהוביל את הקינגס היה דימרקוס קאזינס, ששב לשחק לאחר עונש השעייה בן משחק, ורשם 29 דקות לאחר שעלה מהספסל, קלע 21 נקודות והוריד 13 ריבאונדים. פו ג'טר הוסיף 13 ו-7 אסיסטים, ג'ייסון תומפסון, בנו אודריך ודונטה גרין קלעו 10 נקודות כל אחד. מי שנעדר משורות הקינגס היה טייריק אוונס שלא עלה מכיוון שסבל ממתיחה טרם המשחק. דקוואן קוק הוביל את קלעי הת'אנדר עם 20 נקודות מהספסל, קווין דוראנט ביום סולידי של 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ף גרין וננאד קרסטאיץ' עם 16 נקודות כל אחד.

בסיום אמר מאמן הקינגס פול ווסטפאל: "הם קפצו עלינו היישר מההתחלה ולא הצלחנו לחזור. זו הייתה הופעה נהדרת שלהם, הם קבוצה טובה בבית. לא הצלחנו לעצור אותם, לא קלענו טוב. לא שמנו לב וכבר היינו בפיגור 20 ורדפנו אחריהם". ווסטפאל אף החמיא לפורוורד דימרקוס קאזינס, ששב לאחר שנח בצד עקב עונש הרחקה בן משחק אחד וסיים את ההתמודדות עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים: "טוב שהוא חזר. הוא עשה עבודה טובה". קאזינס עצמו נדרש להופעה של עצמו, ואמר: "למען האמת, רק רציתי להשיג ניצחון. לא הייתי מודאג מאיך שאני אשחק, רק רציתי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully