וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה גם לשיקגו, 8 נקודות לכספי

הקינגס קרסו ברבע האחרון וספגו הפסד 10 ב-11 משחקים, הישראלי שיחק 21 דקות וקלע את כל הנקודות שלו ברבע השני

סקרמנטו המשיכה הלילה (בין שבת לראשון) את המשבר הארוך שלה עם הפסד ביתי 96:85 לשיקגו. הקינגס רשמו הפסד עשירי ב-11 משחקים, צנחו למאזן 11:4 וספגו בעיקר פגיעה מוראלית קשה אחרי שהוליכו בבטחה עד הרבע השלישי אבל התפרקו בדקות האחרונות ונתנו לאוהדים בארקו ארנה הרבה סיבות לדאגה ממצבה של קבוצתם.

עמרי כספי רשם עוד עלייה מינורית במספר הדקות כששותף ל-21 דקות בהן הספיק לקלוע שמונה נקודות (3 מ-7 מהשדה, 2 מ-5 לשלוש), והוסיף ארבעה ריבאונדים. כספי קם מהספסל ברבע השני והיה מצוין עם שתי שלשות שעזרו לקינגס לברוח ל-44:57 בהפסקה, אבל ברבע השלישי נשאר הפורוורד הישראלי על הספסל וראה את דרק רוז מחזיר את הבולס בהדרגה לעניינים, לפני שפתיחה מסחררת של הרבע האחרון העבירה את היתרון לאורחים, וסקרמנטו בתגובה פשוט התפרקה.

רוז, שעדיין מתאושש מהפציעה בצווארו, סיים עם 30 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. לואל דנג וג'ואקים נואה עזרו לו עם 22 ו-17 נקודות בהתאמה. ג'ייסון תומפסון הוליך את הקינגס עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, טייריק אוונס סיים עם 17 נקודות (6 מ-17 מהשדה) והוסיף 9 אסיסטים, דונטה גרין תרם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים.

לאחר המשחק התייחס פול ווסטפאל ליכולת של כספי, שמספר הדקות שלו המשיך לטפס באיטיות מאז שחזר לרוטציה: "עמרי קלע כמה זריקות והביא הרבה התלהבות למשחק, זה היה משחק טוב שלו ושל ג'ייסון תומפסון, שמרגיש יותר בנוח בתור שחקן חמישייה". על קריסה של קבוצתו ברבע האחרון אמר המאמן: "ההגנה שלנו הייתה טובה מספיק כדי לנצח את המשחק, אבל ההתקפה שלנו נראתה כמו משהו שלקוח מספר אימה. איבדנו שני כדורים במחצית הראשונה, ו-16 במחצית השנייה, זה היה לא ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully