וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לכספי בהפסד סקרמנטו לממפיס

הקינגס עם הפסד שני ברצף, הפעם לגריזליס 100:91. הישראלי, שפתח בחמישייה, קלע סל מחצי מגרש בסיום הרבע הראשון

סקרמנטו קינגס חשבה אחרי שלושת הניצחונות שלה בארבעת המשחקים הראשונים בעונה שהיא יכולה להילחם בקבוצות גדולות יותר, אבל ההפסד הביתי ללייקרס בתוספת זה הלילה (בין שבת לראשון) לממפיס גריזליס 100:91 בארקו ארינה מחזירים את המלכים לגודלם הטבעי, כאשר לאחר שישה משחקים הם עם מאזן שוויוני של 3:3, ממפיס, לעומת זאת, עם 4:3.

עמרי כספי שוב פתח בחמישייה והשלים 25:46 דקות על הפרקט. הפורוורד הישראלי, כמו הקבוצה שלו, פתחו טוב מאוד את הרבע הישראלי, אך נחלשו לאחר מכן. כספי יכול להתנחם בכך שהוא נכנס לרשימה ארוכה ומכובדת של שחקנים שקלעו לפחות פעמיים סל מחצי מגרש עם הבאזר. בסיומו של הרבע הראשון שלח הישראלי כדור מחצי מגרש, שפגע בלוח וחדר פנימה. בסך הכל סיים כספי את המשחק עם 10 נקודות (3 מ-4 ל-2, 1 מ-5 ל-3, 1 מ-2 מהקו). הוא הוריד 4 כדורים חוזרים ואיבד כדור אחד.

ממפיס פתחה טוב את המשחק ונעזרה ביום מצוין של רודי גיי, שסיים את המשחק עם 32 נקודות ו-9 ריבאונדים, כדי להוביל בסיומו של הרבע הראשון 24:30. הקינגס נשארו צמודים לדובים במהלך הרבע השני, אבל מצד שני לא הצליחו להעביר את היתרון אליהם. ברבע השלישי סקרמנטו נחלשה מבחינה התקפית וקלעה רק 18 נקודות, מה שכבר סתם עליה את הגולל. ניסיונות החזרה שלה ברבע האחרון היה די עקרים והמשחק התנהל בעצלתיים עם סל לכל כיוון שהראה כי הקינגס כבר ויתרו על האפשרות לנצח.

מלבד גיי, זאק רנדולף קלע 20 נקודות והוריד 11 ריבאונדים, או ג'יי מאיו ומייק קונלי קלעו 14 נקודות כל אחד. אצל הקינגס, טייריק אוונס העמיד שורה נכבדת של 30 נקודות ו-8 ריבאונדים, פרנסיסקו גארסיה קלע 21 מהספסל. סמואל דלמברט קלע 8 והוריד 12 כדורים חוזרים.

כספי: "לא הצלחנו לקלוע את הזריקות שלנו"

"שיחקנו משחק טוב הלילה", אמר בסיום כספי, על אף ההפסד. "לא הוצאנו לפועל כמו שהמאמן רצה, היינו צריכים לצופץ את ההגנה שלנו קצת יותר ופספסנו את המשחק. לא הצלחנו לקלוע את הזריקות שלנו, היו לנו כמה מבטים חופשיים ופספסנו את ההזדמנות לחזור למשחק". לאחר מכן החמיא כספי לפרנסיסקו גארסיה, ששוב נראה טוב מאוד, כשאמר: "הוא שיחק מצוין. הוא קלע כמה ג'אמפים, והוא נראה טוב באימונים. הוא משחק היטב עבורנו והלילה הוא עשה פשוט עבודה נהדרת, אני שמח שהוא חזר".

מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, הוסיף: "אני לא מאוכזב מהיכולת שלנו, אבל אי אפשר לאבד 20 כדורים ולהיות אפקטיבי בהתקפה. אנחנו צריכים להשתפר, אני מקווה שבהמשך השנה אנשים ייראו שאנחנו קבוצה טובה יותר". ווסטפאל התייחס לחמישיה החדשה שלו, עם אודריך, אוואנס, כספי, לנדרי ודאלמבר, ואמר: "מדובר בחמישיה טובה עבורנו, היא נותנת לנו צ'אנס לשמור ברבע הראשון, אבל בהתקפה פשוט איבדנו יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully