וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו 100:112 בסקרמנטו, 3 נקודות לכספי

קובי בריאנט הוליך את האלופה לניצחון עם טריפל דאבל (30, 12 ו-10), הישראלי הפעם לא בלט. גאסול הוסיף 22, אוונס קלע 21

סקרמנטו הגיעה למשחק הלילה (חמישי) מול הלייקרס כשהיא במאזן 1:3, אבל עד עכשיו היא לא התמודדה עם קבוצה בעל יומרות גבוהות, בטח שלא עם אלופה גאה ומכונה משומנת כמו זו של פיל ג'קסון.

האלופה מלוס אנג'לס הראתה הערב שהיא עדיין גדולה בכמה רמות על החבורה הצעירה מסקרמנטו, כשניצחה 100:112 בארקו ארינה, עלתה למאזן 0:5, וראתה, כמו כולנו, את קובי בריאנט מסיים ערב נפלא עם טריפל דאבל מרשים, ה-17 שלו בקריירה. בריאנט קלע 30 נקודות (3 מ-6 מהשלוש), הוסיף 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים ב-36 דקות, ונעץ את המסמר בלב של סקרמנטו בכל פעם שהיא רמזה על קאמבק או חזרה לחיים.

דווקא הערב, בשידור חי ב-ESPN, עמרי כספי סיפק את משחקו הכי פחות מרשים העונה, כשהסתפק ב-3 נקודות (1 מ-5 מהשדה, 4 ריבאונדים) ב-19 דקות. הישראלי פתח בחמישייה, אבל לא היה דומיננטי ולא השפיע במיוחד על המשחק, בערב בו לקינגס לא היה הרבה מה להציע מול האלופה. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל בחצי השני הלייקרס החלו לברוח, וברבע השלישי כבר הגדילו את הפער לדו ספרתי. הקינגס לא נכנעו, ובדקות ההכרעה כבר צימקו ל-7, אבל בריאנט ופישר לא נתנו למשחק לברוח להם מהאצבעות. "ליאנקיז יש את דרק ג'יטר, לנו יש את דרק פישר", התגאה בסיום אודום בשחקן הקלאץ' של האלופה.

פאו גאסול קלע 22 וקלט 11, והראה לרוקי דמרקוס קאזינס שיש לו עוד הרבה מה ללמוד. למאר אודום קלע 18 ב-8 מ-12 מהשדה, וגם רון ארטסט היה מצוין עם 17 נקודות. בסקרמנטו (2:3) בלט טייריק אוונס עם 21 נקודות (ב-28 דקות בלבד בגלל בעיית עבירות), קאזינס הסתפק ב-11 נקודות ב-3 מ-13 מהשדה, וקרל לנדרי, בנו אודריך ופרנסיסקו גארסיה הוסיפו 17 כל אחד.

פול ווסטפאל יודע שהשחקנים הצעירים שלו יכולים אולי לגבור על קליבלנד, טורונטו או מינסוטה, אבל לא על האלופה. "הלייקרס בכלל לא יודעים מי אנחנו", אמר מאמן סקרמנטו, שראה את קבוצתו מפסידה בפעם השביעית ברציפות לסגולים, "אנחנו רוצים לבנות יריבות עם הקבוצה הכי טובה בעולם... אבל נהיה חייבים לנצח אותם כדי שתתפתח יריבות. כרגע הם במקום שבו אנחנו חולמים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully