וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי ה-NBA הכריעו: הלייקרס שוב תחגוג אליפות

30 הג'נרל מנג'רים של הליגה השתתפו בסקר, בו נתנו לאלופה המכהנת 63 אחוז לשמור על התואר. מיאמי הסתפקה ב-33 אחוז

מדי שנה, מתפרסם סקר באתר הרשמי של ליגת ה-NBA בין הג'נרל מנג'רים של 30 הקבוצות. על המנהלים הנכבדים לבחור, בין היתר, את זהות האלופה שבדרך, השחקן שיגרוף את תואר ה-MVP, רוקי העונה, ולענות על מספר שאלות נוספות. ואם לשפוט על פי הג'נרל מנג'רים, החיזוק המדהים של מיאמי אמנם יעזור לה להיות הקבוצה המשתפרת של העונה (כך סבורים 39 אחוזים), אך תואר האליפות יישאר בקליפורניה. 63 אחוזים ממנהלי הליגה בחרו בלייקרס לזכות פעם שלישית ברציפות באליפות, בעוד 33 אחוזים החליטו ללכת עם ההיט, ו-4 אחוזים בחרו בבוסטון.

קווין דוראנט הוא המועמד המוביל לתואר ה-MVP, עם 67 אחוזים, בעוד קובי בריאנט שני עם 26 אחוזים. ואיפה לברון ג'יימס, זוכה השנה שעברה? מאחור, עם קול אחד בלבד, כמו גם דווייט האוורד. קטגוריה נוספת שלא היתה צמודה במיוחד היא רוקי העונה, שם גרף ג'ון וול 68 אחוזים מהקולות.

בסקר העמדות הוכרע כי דרון וויליאמס הוא הרכז הטוב בליגה (60 אחוז), קובי בריאנט הוא השוטינג גארד הטוב ביותר (86 אחוז), לברון הסתפק בתואר הסמול פורוורד הבכיר (96 אחוז), דירק נוביצקי ופאו גאסול חלקו את תואר הפאוורד פורורוורד הטוב ביותר (29), ודווייט האוורד גרף את מרבית הקולות בעמדת הסנטר (96 אחוז מהג'נרל מנג'רים).

* פיל ג'קסון נבחר למאמן הטוב בליגה (39 אחוז).

* לשאלה אצל איזה שחקן היו רוצים שיהיה הכדור במצב של זריקה אחרונה, השיבו 79 אחוז - קובי בריאנט.

* אוקלהומה סיטי הצעירה נבחרה כקבוצה הכי כיפית לצפייה (52 אחוז).

* הקהל של יוטה הוא הכי ביתי בליגה, כך לפי 46 אחוז ממנהלי ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully