וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "הלייקרס פייבוריטים לזכייה באליפות"

כוכב ההיט מנסה להוריד את הציפיות מקבוצת החלומות שנבנית במיאמי. אל הרינגטון עובר לדנבר, ג'וש צ'ילדרס חתם בפיניקס

הבאתם של לברון ג'יימס וכריס בוש אל מיאמי של דווין וויד הכתה לא מעט גלים ברחבי הליגה, והביקורות לא איחרו לבוא, כאנשים רבים האשימו את השלישייה הנוצצת בכך שהרסה את העניין בליגה. אלא שאם שואלים את דווין וויד, הפייבוריטית לזכייה באליפות היא בכלל לא מיאמי: "הלייקרס הם האלופים, והם קבוצה מצויינת. זו הקבוצה שכולם צריכים לנסות ולנצח, לא ההיט". כמובן, זה לא ממש משכנע את סוכנויות ההימורים, שסימנו את מיאמי כמועמדת הבכירה לאליפות.

המהלך העצום, כידוע, סתם להיט את תקרת השכר, ועתה מתקשים שם ליצור יחידה איכותית סביב שלושת הכוכבים. האסלם כבר הבטיח את הישארותו, ואחרי שזידרונאס אילגאוסקאס הלך אחרי ג'יימס, מספר וויד כיצד מתכוונים בהיט למלא את שאר המקומות החסרים: "החלק הקשה כבר מאחורינו. תאמינו לי, אני מקבל המון הודעות משחקנים שרוצים להיות חלק מהקבוצה הזו, אבל מה שחשוב הוא למצוא את השחקנים הנכונים בסיטואציה הנכונה. לא לכל אחד יש את האישיות להתמודד עם מצב כזה. אנחנו חייבים להיות סבלניים בבנייה של הקבוצה הזו". אגב, אחד השמות שעולים כסגורים במועדון הוא מייק מילר, שעל פי דיווחים כבר הגיע לסיכום עם ההיט.

ובינתיים, בניו ג'רזי, שנותרה ללא אף אחד מהכוכבים עליהם פינטזה, עסקו בימים האחרונים בעיקר בחיפוש אחר ג'נרל מנג'ר חדש, והיום הם מצאו אותו: בילי קינג, לשעבר הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה. עד כמה ההחלטה הזו חכמה או לא, נראה שנדע עם הזמן, אבל על הנייר זה לא מסתמן כצעד שיוציא בהכרח את הנטס מהבור בו הם נמצאים. "אני מרוצה מאוד שבילי קינג מגיע לניו ג'רזי", אמר הבעלים של המועדון, מיכאיל פרוקחורוב. "יש לו את כל התכונות שאנחנו מחפשים: מקצוענות, יחסים טובים עם הליגה, שחקנים וסוכנים, ויכולות תקשורת טובות. הוא יהיה תהאמה מושלמת עם אייברי ג'ונסון".

הרינגטון הולך לנאגטס

הקיץ המטורף שעובר על ליגת ה-NBA מביא איתו העברות רבות בכל יום, כשכל הקבוצות נאבקות על שירותיהם של השחקנים שנותרו פנויים. אחד מהשחקנים החופשיים שמשכו לא מעט תשומת לב הוא אל הרינגטון, שחקנה לשעבר של הניקס, שהיום (רביעי) התברר כי הוא בדרכו אל דנבר. הנאגטס הגיעו עם הרינגטון לסיכום על חוזה ל-5 עונות, בשווי 34 מיליון דולרים. הרינגטון, שקלע 17.7 נקודות והוהריד 5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק בעונתו האחרונה בניו יורק, חוזר מאוד על ידי מספר קבוצות, בראשן דאלאס והנטס, אבל בסופו של דבר, כאמור, יגיע אל דנבר. הנאגטס ביצעו שתי העברות נוספות במטרה לחזק את הספסל שלהם, כשסיכמו עם הפורוורד שלדן וויליאמס, ועם הגארד אנתוני קרטר.

* ג'וש צ'ילדרס, שבילה את שתי העונות האחרונות שלו באירופה במדי אולימפיאקוס, חתם והועבר לפיניקס סאנס, שתעניק להוקס בתמורה בחירת סיבוב שני בדראפט של 2012. "ג'וש הוא אתלט נהדר שיכול לשחק במספר עמדות", אמר מאמן פיניקס, אלווין ג'נטרי על צ'ילדרס, שחתם ל-5 שנים. "אנחנו חושבים שהוא הולך להיות שומר נהדר שיכול להביא הרבה להתקפה. ג'וש יוסיף הרבה לסגל שלנו, כי יש לו הרבה איכותיות".

* מינסוטה ממשיכה לעבות את הסגל שלה, והערב היא החתימה את הגארד, לוק רידנאוור החופשי לארבע עונות, תמורת 16 מיליון דולרים. רידנאוור שיחק בעונה החולפת במילווקי, ורשם ממוצעים של של 10.4 נקודות, וחילק 4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully