וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרמן עוד לא מוכן ללכת הביתה

בוסטון הייתה זקוקה לעוד ניצחון בשביל סוויפ, אלא ש-32 נקודות ו-16 ריבאונדים של דוויט הווארד הובילו את אורלנדו ל-92:96

בבוסטון סלטיקס קיוו להצטרף לפסטיבל הסוויפים של הפלייאוף הנוכחי ב-NBA, אבל פספסו את ההישג הזה דווקא באולמם הביתי, ועוד אחרי הארכה במשחק הרביעי נגד אורלנדו. המג'יק ניצחו 92:96, וצימקו את סדרת גמר המזרח ל-3:1. כעת הם יחזרו לארח, וינסו לחזור לחיים וליכולת שהובילה אותם למעמד הזה. עם זאת, הם יזכרו טוב מאוד את הנתון לפיו אף קבוצת NBA לא הצליחה לחזור מפיגור של 3:0 בפלייאוף. המשחק הבא אגב יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי.

שני הכוכבים הגדולים של המשחק הזה היו ג'אמיר נלסון, שקלע שלוש שלשות בהארכה, ודוויט הווארד שהוביל את אורלנדו עם 32 נקודות ו-16 ריבאונדים. אורלנדו הייתה זו שהובילה ברוב שלבי המחצית הראשונה, כאשר 5:47 דק' להפסקה דוויט הווארד הצליח להעלות אותה ליתרון דו ספרתי, 32:42. עד לסיום המחצית בוסטון צימקה ל-51:47 וחזרה לעניינים. ברבע השלישי הסלטקיס הצליחו למחוק לגמרי את היתרון של המארחים, וריי אלן אפילו העלה אותם ל-67:68. 2:24 דק' לסיום הרבע הרביעי הווארד העלה את אורלנדו ל-78:85, אלא שריצת 1:8 של הסלטיקס במאני טיים כפתה הארכה. בחמש הדקות הנותרות קיבלו קרב שלשות בין ריי אלן לג'אמיר נלסון, אלא שנציגה של אורלנדו קלע שלוש פעמים ברצף מעבר לקשת לעומת פעמיים של אלן, והבטיח לאורלנדו ניצחון ראשון בסדרה. בוסטון ניסתה לזרוק מעבר לקשת שלוש פעמים ב-18 השניות האחרונות, אך ללא הצלחה.

פרט להווארד, ג'אמיר נלסון סיים את המשחק עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים, רשארד לואיס קלע 13 וג'יי.ג'יי רדיק סיים עם 12. פול פירס הוביל את הסלטיקס עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים, ריי אלן קלע 22 וקווין גארנט סיים עם 14 ו-12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully