וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו ניצחה את אטלנטה 98:112 ועלתה ל-0:2

אחרי ההצגה הגדולה וה-43 הפרש במשחק 1, הסתפקו המג'יק במחצית שניה מצוינת כדי לעשות צעד נוסף אל עבר גמר המזרח

אחרי שהתרגלנו ללילות עמוסים ונטולי שינה, ליגת ה-NBA החליטה לפנק את חובביה במשחק אחד בלבד הלילה (בין חמישי לשישי), ועוד כזה שמגיע, ככל הנראה, מהסדרה הכי פחות צמודה שיש לליגת הכדורסל הטובה בעולם להציע. ובכל זאת, אחרי שפירקה לחלוטין את אטלנטה המסכנה במשחק מספר 1, הסתפקה הלילה סגנית האלופה מאורלנדו ב-98:112 סולידי על ההוקס המאכזבים כדי להגדיל את יתרונה בסדרת חצי גמר המזרח ל-0:2, לשמור על הבית, ולעשות צעד משמעותי אל עבר השלב הבא.

כאמור, הלילה ההוקס לפחות נלחמו. למעשה, אחרי רבע ראשון צמוד עלתה אטלנטה ל-49:57, יתרון בן שמונה נקודות איתו גם ירדה לחדרי ההלבשה. אלא שכדורסל משחקים 48 דקות, ולאחר שהמג'יק חזרו במהלך הרבע השלישי נתן ג'אמיר נלסון את האות למה שעתיד לבוא ברבע האחרון, עם שלשה מצוינת שסיימה את רבע 3 והעניקה למג'יק 83:84 עם העליה ל-12 הדקות האחרונות. משם והלאה, קצת כמו ברבע השלישי, זה היה המופע של וינס קרטר. אחרי 4 נקודות במחצית הראשונה הפציץ וינסניטי 20 בחצי השני, וביחד איתו טסה אורלנדו לרבע אחרון של 15:28, בדרך לניצחון נינוח נוסף.

סופרמן, במשחק הפלייאוף הטוב ביותר שלו עד כה, הוביל את המג'יק עם 29 נקודות מצוינות (8 מ-9 מהשדה, 13 מ-18 מהקו), אליהן צירף 17 ריבאונדים מהדהדים. קרטר סייע עם 24 אישיות, בעוד ג'אמיר נלסון ורשארד לואיס סגרו 4 שחקנים בשורות סגנית האלופה עם 20 נקודות או יותר, עם 20 כ"א. מנגד, אל הורפורד, נלחם, באמת שנלחם, והוא גם סיים עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים מול הווארד, אלא שזה היה רחוק מלהספיק. ההוקס קיבלו גם משחקים טובים מג'מאל קרופורד (23) וסבירים מג'ו ג'ונסון (19 באחוזים רעים), אך פערי הרמות הגדולים היו ניכרים גם הלילה. אטלנטה אמנם לא התפרקה לחלוטין, אבל צריכים לקרות לא מעט ניסים כדי שהיא תהפוך את הסדרה מ-2:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully