וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "עד שלא אזכה בטבעת, לא אהיה גדול באמת"

קינג ג'יימס, שזכה בתואר ה-MVP שנה שנייה ברצף, מבין שרק אליפות תזכה אותו בכניסה לרשימת הענקים בכל הזמנים

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

קליבלנד - בוסטון (03:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב)

זה היה היה צפוי במשך זמן רב, ביום שישי זה הפך לסגור ואמש (ראשון) נחתם כשלברון ג'יימס זכה בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA. הסופרסטאר של קליבלנד קאבלירס קיבל את התואר באוניברסיטת אקרון שבאוהיו, עיר הולדתו, ולא רצה לעשות זאת כשהוא לבד. "אני מצטער", אמר לברון, "אני רוצה להיות עם חבריי לקבוצה".

ואז הם, חבריו לקבוצה, עלו לפודיום, להיות שם לצידו בזה אחר זה, כשהוא מניף את תואר ה-MVP זו השנה השנייה ברציפות ונכנס לרשימה של 10 גדולים, שעשו זאת פעמיים ברציפות. "השם שלי יכול להיות חרוט על התואר הזה", הוסיף הכוכב, "אבל הבחורים האלה מהווים סיבה מרכזית לכך".


לברון זכה ברוב מוחץ של 116 קולות מבין 123 העיתונאים, שבחרו אותו במקום הראשון. "מאז שהייתי ילד, תמיד רציתי להעלות את אקרון על המפה", אמר לברון. "זה תמיד יהיה ביתי ואלו תמיד יהיו חיי. אני אוהב את המקום הזה עד מוות". מלך הסלים של הליגה, קווין דוראנט, קיבל ארבעה קולות של עיתואנים במקום הראשון, בעוד סנטר המג'יק דוויט הווארד, שנבחר רביעי במקום הכללי, זכה בשלושת הקולות הנותרים של המקום הראשון.

כשנשאל לפשר הרשימה המכובדת והיקרה שנכנס אליה, כשחקן שזוכה בפעם השנייה ברציפות בתואר, אמר: "אלו בחורים שהערצתי כשהייתי קטן. להיות יחד איתם זה הישג עצום בשבילי". בסופו של דבר התייחס ג'יימס לדבר האמיתי. "הדבר היחיד שאני עושה את מה שאני עושה זה כדי לזכות באליפות", אמר. "אני יודע שעד שלא אזכה בטבעת, לא איכנס לרשימה של הגדולים באמת בכל הזמנים. זו המטרה היחידה שלי כרגע".

ואחרי הניצחון במשחק הראשון, תארח הלילה (בין שני לשלישי, 03:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) קליבלנד את בוסטון במטרה לעלות ליתרון 0:2 לפני שהסדרה עוברת לבוסטון גארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully