וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו חזרה להפסיד, 15 נק' לכספי

דאלאס דרסה את הקינגס 108:126 בעזרת 39 נקודות של דירק נוביצקי, הרוקי הישראלי שיחק 26 דקות וקטף שישה ריבאונדים

אחרי שקטעה רצף של שמונה הפסדים עם ניצחון ביתי קל על הקליפרס, שבה הלילה (בין שבת לראשון) סקרמנטו לסורה עם תבוסה ביתית 126:108 לדאלאס. שלושה משחקים בלבד לפני סיום העונה הרגילה ייחלו הקינגס לרצף מחודש של ניצחונות שהיה עשוי לעזור להם לחלוף על פני הקליפרס בדרך למקום ה-12 במערב, אבל למאבריקס היו תכניות אחרות. עמרי כספי המשיך במגמת ההתאוששות שלו כשקלע 15 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 2 מ-2 לשלוש) והוסיף 5 ריבאונדים ב-26 דקות.

דירק נוביצקי ולהקתו, שהבטיחו שלשום את המקום הראשון בבית הדרום מערבי אך עדיין נאבקים על המקום השני במערב, התנפלו על המקומיים מהפתיחה, וברחו ליתרון 24:35 בסיום הרבע הראשון בראשותו של הפורוורד הגרמני הנהדר. טייריק אוונס דאג לשמור את הקינגס בפיגור סביר ברבע השני ובמחצית עמדה התוצאה על 53:65 למאבס, אבל ברבע השלישי לחצו הטקסנים פעם נוספת על הדוושה והבטיחו את הניצחון עוד לפני פתיחת הרבע האחרון, בו הוסיפו כמה שחקני ספסל, וכספי ביניהם, עוד כמה נקודות למאזנם.

נוביצקי הוביל את קלעי המנצחים עם 39 נקודות (12 מ-20 מהשדה, 12 מ-12 מהקו), ג'ייסון טרי תרם 25 נקודות מהספסל וג'ייסון קיד רשם טריפל דאבל נוסף עם 11 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. קארל לאנדרי הפגיז 30 נקודות לסקרמנטו, אוונס סיים עם 27 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

"פשוט שמחתי לקבל דקות", אמר כספי בסיום. "היו לי כמה הזדמנויות טובות, נכנסתי לקצב ואני שמח ששיחקתי טוב. חשוב לי להמשיך ללמוד ולסיים את העונה כמה שיותר חזק". על היכולת של נוביצקי אמר כספי: "אי אפשר לעצור את הבחור הזה. ניסינו לבצע כמה התאמות מולו אבל האחוזים שלו בקליעה מבחוץ היו פשוט מדהימים והיה לנו קשה מאוד לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully