וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "חזרתי לקצב, שיחקתי עם ביטחון"

סקרמנטו הפסידה 98:87 לפורטלנד, הישראלי קלע 13 נקודות וכבר חושב על העונה הבאה: "יש לנו הרבה דברים לבנות"

רגע לפני שעונת ה-NBA הראשונה שלו נגמרת (עוד חמישה משחקים לסיומה) והוא עובר לספה לצפות במשחקי הפלייאוף המרתקים עם תקווה בלב להגיע לשם בשלב כלשהו בקריירה, שיחקו הלילה (בין שבת לראשון) עמרי כספי וסקרמנטו קינגס נגד פורטלנד טריילבלייזרס. זה נגמר בהפסד נוסף של הקבוצה של פול ווסטפאל 98:87 והיא יורדת למאזן 53:24. הבלייזרס, שמתחרים על מקום בפלייאוף המערב, עלו למאזן 30:47.

כספי עצמו לא פתח בחמישייה, אבל אחרי זמן מה שהוא נעדר מהרוטציה של ווסטפאל וחזר אליה מול קליבלנד, קיבל השחקן שוב דקות משמעותיות ונתן תפוקה נכבדה על המגרש. כספי נכנס למגרש לראשונה כשנותרו 4:21 דקות לסיומו של הרבע הראשון. הפורוורד הישראלי שיחק בסך הכול קצת יותר מ-26 דקות וחצי, בהן הוא קלע 13 נקודות (4 מ-4 ל-2, 1 מ-5 ל-3, 2 מ-3 מהקו), הוריד 4 ריבאונדים (כולם בהגנה), מסר אסיסט אחד ואיבד שני כדורים. עם זאת, כמעט כמו כל יתר חבריו לקבוצה הוא סיים עם מדד שלילי של 5-.

במהלך הרבע הרביעי, כשהמשחק עדיין היה צמוד יחסית, כספי לקח הרבה אחריות וניסה להחזיק כמעט לבד את סקרמנטו. הוא קלע 7 נקודות רצופות, אבל מול הקבוצה מאורגון היה לו קשה להתמודד לבד. הבלייזרס ניצחו את הרבע הראשון, אבל המלכים נתנו להם פייט ברבע השני וירדו בארקו ארינה למחצית כשהם ביתרון. לקראת הסיום, פורטלנד הצליחה ללחוץ קצת על הגז, ובעזרת סוללת הכוכבים שלה לא השאירה סיכוי למארחים.

ברנדון רוי הוביל את קלעי האורחת עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, אנדרה מילר קלע 23, ניקולה באטום ולמרקוס אולדריג' עם 21 נקודות כל אחד, כשהאחרון גם הוריד 9 ריבאונדים. מרכוס קמבי קלע רק 2 ושאב 15. את הקינגס הוליך בנו אודריך עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'ייסון תומפסון קלע 18, קארל לאנדרי 14 ו-9 ריבאונדים, אנדראס נוצ'יוני עם 12.

ווסטפאל: "כספי ייצר עבורנו את הניצוץ"

פול ווסטפאל התייחס לדקות הטובות של כספי על המגרש. "שמחתי לראותו אותו על המגרש", אמר המאמן, "אני חושב שהוא ייצר עבורנו ניצוץ, היה נחמד לראות אותו שוב משחק".

כספי החמיא בסיום המשחק לבלייזרס, והתייחס לסיומת של קבוצתו. "פורטלנד שיחקה עם הגנה מצוינת, וידעה לעצור אותנו בדקות ההכרעה", אמר הישראלי, "עכשיו נתכונן לחמשת המשחקים שנותרו לנו, כשרובם נגד הקבוצות המובילות בליגה. נהיה חייבים להיות מוכנים".

"אני שמח שהמאמן נתן לי לשחק קצת יותר", אמר כספי, "הצלחתי לחזור לקצב, ושיחקתי שוב עם ביטחון. אני מקווה שאצליח להמשיך לשחק ככה. היה לי קשה לשבת על הספסל כשהייתי פצוע או חולה. אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי. אני שמח שאני חוזר לשחק כדורסל טוב, ולתרום לקבוצה".

כספי אף החמיא לבנו אודריך, שמצטיין בשבועות האחרונים. "בנו נהדר, ולא רק לאחרונה, הוא מנהיג אמיתי בקבוצה הזו. אני שמח בשבילו שהוא מצלח, כי הוא בחור נהדר. אני מקווה שהוא ימשיך ככה ושנסיים את העונה בצורה מוצלחת. יש לנו הרבה דברים לבנות לקראת השנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully