וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה לדאלאס, רק 4 לכספי

הישראלי פתח, שיחק רק 16 דקות והוסיף חמישה ריבאונדים בהפסד 108:100. נוביצקי קלע 31. לאנדרי הצטיין אצל הקינגס

אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה, סקרמנטו חזרה למקורות עם הפסד נוסף, הפעם לדאלאס 108:100. המאבריקס, שעלו בעקבות הניצחון למאזן 21:42 וממשיכים את הדהירה שלהם בליגה, גם אם זה לאחר עוד משחק צמוד שהסתיים בהפרש חד ספרתי, בדומה לכל הניצחונות האחרונים שלהם.

עמרי כספי פתח הפעם בחמישייה אבל התפוקה שלו הורידה לו את הממוצעים האישיים, כשהוא סיים רק עם ארבע נקודות ב-16 דקות. הישראלי הוריד חמישה ריבאונדים, אבל לא חילק אסיסטים והנקודות היחידות שלו היו בעקבות שתי זריקות מהשתיים מתוך חמישה נסיונות.

המשחק כולו היה צמוד, וכך גם הוא נפתח. בצד של הקינגס בנו אודריך וספנסר הוז דאגו לנקודות, וניצלו דקות לא טובות של דירק נוביצקי, מה שהוביל ליתרון 24:26 אחרי 12 דקות. אודריך המשיך בשלו עם רוב הנקודות אצל הקינגס, בעוד נוביצקי נכנס לעניינים ויחד עם עם רודריג בובואה שנתן את התפוקה מהספסל הפער נותר צמוד והמחצית הסתיימה ב-52:53 לסקרמנטו.

הרבע השלישי היה שייך כולו לדאלאס, שנהנתה מלא מעט סלים קלים של נוביצקי וחבריו והפער רק הלך וגדל עד 72:85 למאבריקס בסיום הרבע. סקרמנטו לא ויתרה על המשחק, טייריק אוואנס קירב את הקינגס לשוויון 1:36 דקה לסיום (102:100), אבל אז הגיעו ההחטאות בצד של הקינגס, לצד ארבע זריקות מוצלחות של נוביצקי מהקו וג'ייסון קיד חתם את התוצאה, גם הוא מהעונשין.

בזמן שכספי היה שותף לאחד המשחקים הרעים שלו העונה, מילאו את מקומו בין הקלעים קרל לאנדרי, שסיים עם 21 נקודות. אודריך ואוואנס קלעו 20 כל אחד, אנדרס נוצ'יוני קלע 15. אצל דאלאס קלע נוביצקי 31 נקודות והוריד 12 ריבאונדים. בובואה קלע 22, ג'ייסון קיד סיים עם 17. היריבה הבאה של המאבריקס היא שיקגו (בחוץ), בעוד סקרמנטו תמשיך עם משחק בית בלילה שבין ראשון לשני נגד אוקלהומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully