וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נק' לכספי בהפסד סקרמנטו בפיניקס

כספי קלע רק 4 נק', סקרמנטו רשמה בפיניקס הפסד רביעי רצוף, 104:88. ווסטפאל: "אין לנו מה שדרוש כדי לנצח את פיניקס"

פגרת האולסטאר לא היטיבה עם סקרמנטו. לפני המשחקים בדאלאס רשמו הסאנס שני ניצחונות רצופים במסע חוץ קצר שערכו במזרח. מאז חזרו משבוע המנוחה המלכים לא מוצאים את הקצב וקבוצתו של פול ווסטפאל רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד רביעי רצוף, 104:88 בפיניקס. עמרי כספי פתח בחמישייה, אך שלא כהרגלו, לא הותיר חותם משמעותי במשחק וקלע רק 4 נקודות ב-26 דקות משחק. כספי קלע 2 מ-5 מהשדה (0 מ-2 לשלוש) הוריד 2 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד, חטף פעם אחת ואיבד 4 כדורים. ההפסד הוריד את סקרמנטו למאזן של 18 ניצחונות לעומת 38 הפסדים. פיניקס, שניצחה שמונה מעשרת משחקיה האחרונים, עומדת על מאזן של 34 ניצחונות לעומת 23 הפסדים. עתה סקרמנטו חוזרת לארקו ארינה, לשלושה משחקי בית רצופים, כשהראשון הוא נגד דטרויט.

כספי פתח את המשחק בהחטאת שתי שלשות והוחלף על ידי אימה יודוקה באמצע הרבע הראשון, אותו סיים ללא נקודות. דונטה גרין הציג יכולת התקפית טובה, קלע 8 נקודות ב-12 הדקות הראשונות וסייע לקינגס לרדת בתום הרבע ביתרון 25:27. כספי פתח בחמישייה ברבע השני, וקלע את ארבע הנקודות הראשונות של סקרמנטו ברבע. ג'ייסון ריצ'רדסון התחמם בפיניקס, והפציץ מכל הטווחים, אבל יכולת טובה של הרכש החדש, קארל לאנדרי, ושלשה של בנו אודריך, סייעו לסקרמנטו להוליך 51:54 במחצית. ברבע השלישי פיניקס העבירה הילוך. סטיב נאש החל לקלוע, גרנט היל איפס את היד, אמרה סטודמאייר היה דומיננטי בצבע, והמארחת הפכה את התוצאה ורצה קדימה. דונטה גרין ולאנדרי החזיקו את הקינגס בתמונה, ובסיום השלישי הוליכו המארחים 69:75. כספי פתח ברבע הרביעי וספג גג, סקרמנטו קלעה רק 4 נקודות בארבע דקות וסל השדה הראשון שלה נכנס פנימה רק אחרי 4:41 דקות משחק. זה היה מעט מדי מול קבוצה טובה וביתית כמו פיניקס, שפתחה הפרש דו ספרתי ושמרה עליו עד לסיום.

קארל לאנדרי הוכיח שהוא לאט-לאט מתאקלם בקבוצה כשהוליך את הקינגס עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים. דונטה גרין (5 ריבאונדים) וטייריק אוואנס (6 אסיסטים) הוסיפו 16 כל אחד, בנו אודריך עזר עם 17 מהספסל ו-5 אסיסטים ב-24:24 דקות משחק. ג'ייסון ריצ'רדסון הצטיין בפיניקס עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, אמרה סטודמאייר הוסיף 19 ו-14 ריבאונדים, גרנט היל קלע 16 (7 מ-11 מהשדה) וסטיב נאש תרם רק 11 נקודות בלבד, אולי משום שרוב הזמן פיטם ללא הרף את חבריו ונעצר על 17 אסיסטים.

ריצ'רדסון: "קשה לעצור אותנו עם הגנה כזו"

"תאמינו או לא, אבל למרות התוצאה אני יוצא מעודד מאוד ממה שראיתי כאן היום", אמר מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל בסיום. "אני חושב ששיחקנו מאוד טוב בהגנה, במיוחד במחצית הראשונה. ראיתי הרבה מאוד דברים מעודדים היום, בהתייחס לעובדה שהקבוצה שלנו עברה שינויים דרסטיים במחזורים האחרונים. לא היינו טובים מספיק בשביל להפיק 48 דקות של כדורסל בשביל לנצח קבוצה כמו פיניקס".

מהצד השני, הסביר ג'ייסון ריצ'רדסון, שקלע 26 נקודות, מה עבד להם אתמול שלא עבד לאחרונה. "הגנה וריבאונד, אלו דברים שעשינו היטב בתחילת העונה וקצת פחות הלכו לנו בזמן האחרון", אמר הגארד. "עכשיו אנחנו חייבים ליצור המשכיות ולחזור לדברים שעבדו לנו בתחילת העונה. כשאנחנו מגנים כך, קשה לעצור אותנו".

גם חברו לקבוצה, אמרה סטודמאייר, התייחס לניצחון. "בקולג' אומרים שהדבר הכי חשוב זו ההגנה, אבל אני לא הלכתי לקולג'. כששיחקתי בנבחרת ארצות הברית, ההגנה הייתה חשובה ועכשיו אני אפילו מתחיל ליהנות מהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully