וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאגטס נתנו לסקרמנטו כנפיים

כספי קלע 16 והוריד 8 ריב', אוואנס קלע סל ניצחון, וסקרמנטו קטעה רצף של חמישה הפסדים עם 100:102 על דנבר

אחרי חמישה הפסדים רצופים, כשארבעה מהם צמודים ובהפרש חד ספרתי, בסקרמנטו קיוו שבבית, מול קבוצה חזקה כמו דנבר, הקינגס סוף-סוף ירשמו ניצחון. כשצ'ונסי בילאפס השווה ל-100:100 אחרי שלשה ענקית, כשעל הלוח 11 שניות לסיום, פול ווסטפאל ראה שוב את התסריט חוזר על עצמו, אולי כי סקרמנטו חוותה יותר מדי הפסדים דרמטיים העונה. אבל עמרי כספי מצא את טייריק אוואנס, שהוכיח כי כבר עכשיו הוא כוכב NBA. אוואנס חדר פנימה ובג'אמפ לאחור קלע את שתי הנקודות שהעניקו לקינגס ניצחון 100:102 על דנבר. כספי פתח בחמישייה ושיחק 36 דקות, אולם הפעם אחוזי הקליעה שלו לא היו טובים. הפורוורד הישראלי תרם 16 נקודות ב-5 מ-14 מהשדה (2 מ-5 לשלוש, 4 מ-5 מהעונשין), אבל ידע להוריד 8 ריבאונדים (למסור אסיסטי אחד ולחסום זריקה אחת. כספי היה על הפרקט במאני-טיים, והעניק, כהרגלו, הגנה מצוינת ברגעי הסיום.

"היה תענוג לשחק היום, אני ראיתי את הסגירה שלהם ולכן החלטתי להסתובב", אמר טייריק אוואנס על המהלך האחרון, שהביא לקינגס ניצחון, שהעלה את מאזנם ל-15 ניצחונות לעומת 21 הפסדים. דנבר מחזיקה במאזן של 23 ניצחונות ו-14 הפסדים.

"זה היה משחק מצוין בשבילנו, ואני מאוד שמח", אמר כספי בסיום. "הפסדנו לקבוצות הטבות בליגה בהפרש של שתיים או ארבע נקודות, ואני שמח שסוף-סוף הצלחנו לנצח. אני מקווה שזה ייתן לנו יותר ביטחון לעתיד". על הביטחון במשחקו, על אף שהוא נחשב לרוקי, אמר כספי: "אני עולה לפרקט ומנסה לשחק את המשחק שלי. לא משנה אם אנחנו למעלה או למטה, אני מנסה לשחק חזק בכל ערב. במשחק האחרון היה לי קשה והייתי 1 מ-8, במחצית הראשונה נגד דנבר לא הרגשתי טוב את הכדור, אז ניסיתי רק להיות אגרסיבי".

בדקות הסיום כספי השחיל שלשה גדולה שהעניקה לסקרמנטו יתרון נקודוה, והסל הזה הרשים מאוד את מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "יש לו את היכולת הזאת", אמר ווסטפאל לאתר הרשמי של הקינגס, "אני לא יכול לחשוב על מישהו אחר שהייתי רוצה שיזרוק את השלשה הזאת מלבד עמרי. הוא שיחק פחות מ-36 משחקים העונה, ואני מאמין שהרבה בקבוצה שלנו בטוחים שהוא יקלע עוד זריקות חשובות כאלה בהמשך העונה. השחקנים מאמינים בו, המאמנים מאמינים בו והוא מאמין בעצמו. הלילה הוא הוכיח את זה".

מהלך המשחק

כספי פתח בחמישייה ואת הזריקה הראשונה שלו, שלשה ממרחק, החטיא. לפני סיום הרבע כספי החטיא עוד שלשה רחוקה, ודנבר ידעו לרדת בתום 12 דקות עם יתרון 19:26. ברבע השני דנבר הגדילה את יתרונה בזכות יכולת טובה של קניון מרטין וג'יי. אר. סמית. חמש דקות למחצית כספי נכנס, קלע נקודה מהעונשין והוסיף חסימה על ננה. ברבע השלישי כספי איפס את היד, וקבר שלשה גדולה ארבע דקות מפתיחת הרבע. טייריק אוואנס המשיך לייצר נקודות עבור הקינגס, כספי הוסיף נקודות מהקו ובזריקות מרחוק, ובתום 36 דקות משחק עמדה התוצאה על 73:76 לדנבר. ברבע הרביעי אף קבוצה לא הצליח לרוץ ולפתוח פער. קצת יותר מדקה לסיום כספי קלע שלשה גדולה שהעלתה את סקרמנטו ל-95:96. 22 שניות לסיום איבדה דנבר כדור, ובנו אודריך הוסיף עוד שתי נקודות למאזנו מקו העונשין, והגדיל את יתרון הקינגס ל-97:100. אבל לדנבר היה את צ'ונסי "ביג שוט" בילאפס, שקיבל כדור שני מטר אחרי קו השלוש וקבר שלשה ענקית 11 שניות לסיום. שוויון 100:100, ופול ווסטפאל הזעיק פסק זמן. כספי הוציא את הכדור לטייריק אוואנס, שהלך כל הדרך לבד, הסתובב בצבע ו-0.7 שניות לבאזר קבר פיידאווי על קניון מרטין וקבע 100:102.

כספי, כאמור, קלע 16 והוריד 8 ריבאונדים, טייריק אוואנס הוליך את סקרמנטו עם 27 נקודות (10 מ-15 מהשדה) ו-4 אסיסטים, ספנסר הוז תרם 17 מהספסל, אימה יודוקה הוסיף 12 ובנו אודריך קלע 11. יון ברוקמן קלע 5 לקינגס ואסף 12 כדורים חוזרים. צ'ונסי בילאפס הוביל את דנבר עם 27 נקודות (8 מ-20 מהשדה), קניון מרטין היה מצוין עם 20 ו-10 ריבאונדים, וג'יי. אר. סמית קלע 20 מהספסל, אבל ללא כרמלו אנטוני, לא היה לדנבר מי שיעזור לשלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully