וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אישי לכספי, הקינגס נוצחו

הפורוורד הישראלי רשם 20 נקודות (7 ריבאונדים) במשחק הטוב ביותר שלו ב-NBA. סקרמנטו רשמה הפסד רביעי ברציפות, 118:106 לספרס. כספי: "יש לנו הרבה כישרון, אני צופה לקבוצה עתיד טוב"

לילה לאחר שקיבל מנוחה עקב כאבים שחש בגבו התחתון במהלך החימום במשחק ההפסד להורנטס, שב הלילה (בין רביעי לחמישי) עמרי כספי בכוחות מחודשים למשחק החוץ של סקרמנטו קינגס, ונתן תצוגה מצוינת כשסיים 30:31 דקות עם שיא קריירה של 20 נקודות (7 מ-10 ל-2, 2 מ-4 ל-3, 0 מ-2 מהקו). כספי אף הוריד 7 ריבאונדים (6 בהגנה), מסר 2 אסיסטים ואיבד 3 כדורים, אולי מפעם לפעם כספי צריך מנוחה כדי להתפוצץ על המגרש.

למרות התצוגה המצוינת של הפורוורד הישראלי, שהוליך את קלעי הקבוצה שלו, הרי שהיא שוב נוצחה, הפעם 118:106 על ידי סן אנטוניו ספרס בחוץ. זה היה הפסדה הרביעי של הקבוצה של פול ווסטפאל, והמאזן שלה כרגע עומד על 12:9. הספרס עלו למאזן חיובי של 9:10 עם הניצחון.

כספי נכנס, לראשונה במשחק, אחרי חמש דקות, במצב של 7:16 לספרס. לאחר שמסר אסיסט לבנו אודריך הוא החטיא שתי שלשות ברבע הראשון, אבל לאחר מכן נכנס לקצב וסיים את הרבע כשהוא עם שש נקודות, כשהקבוצה מטקסס מובילה 24:30. ברבע השני הישראלי הוריד קצת רגל מהגז, החטיא שתי זריקות מהעונשין, והקינגס ירדו בפיגור 63:54.

הקבוצה של ווסטפאל הצליחה לצמק עד סיומו של הרבע השלישי ל-82:89, והיא הייתה בתמונה לקראת הרבע האחרון. עם זאת, ככל שהתקדם המשחק היתרון של הספרס והניצחון שלהם לא היה מוטל בספק, כספי בשלשה עוד הוריד את הפיגור 6:08 דקות לסיום המשחק לחמש הפרש, 96:101, אבל הקינגס לא הצליחו לעשות יותר מזה עד הסיום, כאשר כספי מנפק עד הסוף 20 נקודות, כאמור, בלילה הכי טוב שלו בליגה הכי טובה בעולם.

מי שהוליך את הספרס היה ריצ'ארד ג'פרסון עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, מנו ג'ינובילי הוסיף 20 נקודות מהספסל, טוני פארקר עם 18 נקודות ו-11 אסיסטים, טים דאנקן קלע 17 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. מלבד כספי, מי שעוד הוליך את הקינגס היו ג'ייסון תומפסון (9 ריבאונדים) וטייריק אוונס עם 19 נקודות כל אחד, בנו אודריך עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים.

כספי: "אנחנו לא מתבטלים בפני אף קבוצה"

בסיום המשחק אמר כספי: "הם קבוצה קשוחה, אבל אנחנו לא מתבטלים בפני אף אחד. גם אם אנחנו בפיגור של 10-14 נקודות, אנחנו עדיין משחקים חזק ובגלל זה אנחנו משתפרים כל משחק. זה הדברים הקטנים שניצחו לספרס את המשחק, מנו ג'ינובילי עשה סל ועבירה במתפרצת ואחר כך קלע ליי-אפ. אנחנו מצד שני, לא קלענו והיתרון שלהם עלה, ככה הם מנצחים משחקים. זה משחק טוב ללמוד ממנו לעתיד, כאשר אני מקווה שבפעם הבאה, אם נהיה במצב כזה, נדע לתפקד בצורה טובה יותר".

כספי עוד הוסיף על ההפסד: "הם אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. הגענו לבית שלהם ושיחקו ממש טוב, עשינו עבודה טובה מהמאמן ועד אחרון השחקנים. כולנו שונאים להפסיד, לא משנה לאיזו קבוצה. אנחנו מקווים להתאושש כעת, יש לנו משחק ביום שבת ואנחנו מקווים להתגבר על ההפסד הזה".

כספי נשאל על הקבוצה הצעירה שמתגבשת, ואמר: "זה אומר הרבה על הכישרון שיש לקבוצה הזאת ועל העתיד שלה. אני רוקי וגם טייריק. ג'ייסון תומפסון הוא שחקן שנה שנייה, כמו גם דונטה גרין. בנו אודריך הוא השחקן היחיד הוותיק שמשחק בקבוצה, זה אומר הרבה עלינו. אנחנו משחקים טוב ועצם העובדה שהצלחנו להיות קרובים בחוץ לספרס, צופה לנו עתיד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully