וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס: "זה שיא שאסור לך להיות חלק ממנו"

שחקן הנטס חושש מהפסד למאבריקס, שיקבע שיא שלילי של 18:0. דגלאס-רוברטס על ההפסד ה-17 ברציפות: "זה מדכא"

ב-1988 הייתה זאת מיאמי שרשמה 17 הפסדים רצופים בפתיחת העונה, ב-1999 היו אלה הקליפרס, וב-2009 ניו ג'רזי נטס "הצליחו" להשוות את ההפסד המביש. כמה שעות לאחר שפיטרו את מאמנם לורנס פרנק, הובסו הנטס בלוס אנג'לס על ידי הלייקרס 106:87 ורשמו מאזן 17:0.

"הלוואי שיכולתי להסביר", אמר גארד הקבוצה כריס דגלאס-רוברטס, "אני מנסה להישאר חיובי, אבל זה קשה מאוד. זה מדכא". לאחר המשחק ישבו שחקני הנטס, כדורסלנים מקצועניים וגאים, בחדר ההלבשה, ונידו את ראשם בחוסר אמון. לעונה כזאת הם לא ציפו. "יש רצף של ארבעה הפסדים, שלושה הפסדים, אפשר לחיות עם זה, אבל כשזה קורה חודש שלם, אתה מרגיש את זה מהרגע שאתה קם בבוקר, ממש מרגיש את זה", אמר המאמן הזמני של הנטס, טום באריס. "האנשים עצובים, היה קשה להתכונן למשחק הזה", אמר דגלאס-רוברטס והתייחס לפיטוריו של לורנס פרנק כמה שעות קודם למשחק. "כשמאבדים את המאמן ב-10 בבוקר...מדובר בבני אדם, קשה להישאר בפוקוס", הוסיף באריס.

כדי שהנטס לא יהפכו לקבוצה עם הפתיחה הגרועה בהיסטוריה של הליגה, הם חייבים לנצח בביתם את דאלאס מאבריקס בלילה שבין רביעי לחמישי. ניו ג'רזי תבוא נחושה מאוד, אבל מולה תתייצב קבוצה טובה מאוד שלא רוצה להתבזות ולהפסיד לקבוצה החלשה בליגה. "אני לא רוצה להיות קשור לזה", אמר דווין האריס, והתייחס להפסד נוסף אפשרי, שיקבע שיא חדש. "זה שיא שאסור לך להיות חלק ממנו".

* לאחר שהנהלת פילדלפיה הודתה כי היא שוקלת להחזיר את אלן אייברסון לשורותיה, הבאזז סביב הגארד הוותיק לא פוסק. מאמן הסיקסרס אדי ג'ורדן הרגיע מעט את הרוחות סביב חזרתו של "התשובה" לפעילות: "דיברנו על הרבה שחקנים חופשיים, ואייברסון הוא רק אחד מהם. זה משהו שיותר קיים בתקשורת מאשר במציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully