וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיסטונס שוברים את השוק

דטרויט הניחה את ידה על שניים מהשחקנים החופשיים המבוקשים בשוק כשסיכמה על החתמתם של גורדון ווילנואבה

תחילת חודש יולי מבשרת כמו בכל שנה את פתיחת תקופת החתמות השחקנים החופשיים ברחבי ה-NBA, והלילה (בין רביעי לחמישי) עשתה דטרויט את המהלך הגדול הראשון של הפגרה הנוכחית כשסיכמה עם בן גורדון וצ'רלי וילנואבה, שיוכלו בהתאם לחוקי הליגה לחתום באופן רשמי על חוזיהם החדשים בפיסטונס רק בשמיני ביולי. על פי הדיווחים יחתום גורדון לחמש שנים תמורת 55 מיליון דולר, בעוד שוילנואבה יזכה לחוזה לחמש שנים תמורת 40 מיליון דולר.

החתמתם של גורדון ו-וילנואבה בדטרויט התאפשרה הודות למקום הרב שהתפנה לבוכנות תחת תקרת השכר עם פקיעת חוזיהם של אלן אייברסון וראשיד וואלאס, והג'נרל מנג'ר המוערך ג'ו דומארס בחר בשני הסקוררים המדופלמים הללו כדי שיחזירו את הקבוצה לצמרת המזרח, אחרי הסוויפ המוחץ שחטפה מקליבלנד בסיבוב הראשון בפלייאוף השנה. כזכור, פיטר דומארס בתחילת השבוע את מייק קרי אחרי עונה אחת בלבד, ובין המועמדים שהוזכרו להחליפו בעמדת המאמן נמצאים אייברי ג'ונסון ודאג קולינס.

המאמן החדש יהנה מיכולות הקליעה של גורדון (שרשם 20.7 נקודות למשחק ו-41 אחוזים מחוץ לקשת העונה) ו-וילנואבה (16.2 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק העונה), ויצטרך למצוא דרך לשלב את גורדון לצידו של ריפ המילטון, שבמידה ויישאר עשוי למצוא את עצמו על הספסל, או שלחילופין יחזור גורדון לעמדת המחליף, בה שימש בשיקגו בתחילת הקריירה שלו ואף נבחר לשחקן השישי של העונה ב-2005.

הקליפרס שלחו את רנדולף לממפיס

אחרי שבחרו את בלייק גריפין בבחירה הראשונה בדראפט החלו הקליפרס לפנות מקום למפלצת הצבע החדשה שלהם, ושלחו בטרייד את זאק רנדולף לממפיס תמורת קווינטון ריצ'רדסון.

העסקה, שתאושר רשמית רק בשבוע הבא עם פתיחת מועד ההעברות, תשלח את רנדולף, שקלע 20.9 נקודות וקטף 9.4 ריבאונדים למשחק בחצי העונה שהעביר בלוס אנג'לס, לגריזליס הצעירים, שבחרו במקום השני בדראפט את הסנטר הטנזני האשים ת'אביט.

* ובצד השני של לוס אנג'לס, טרבור אריזה צפוי לעזוב את הלייקרס, ושתי המובילות במירוץ אחרי שירותיו הן פורטלנד וטורונטו, המחזרות גם אחרי הידו טורקוגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully