וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י אוואנס עבר לטורונטו, קאפונו לפילדלפיה

הפורוורד הקשוח ישחק בקנדה, בעוד קלעי השלשות יחזק את הסיקרס בטרייד ראשון לפגרת הקיץ. טורונטו מתעניינת גם בפרינטזיס מאולימפיאקוס

אחת הבעיות הגדולות של טורונטו ראפטורס בעונה החולפת היתה בצבע. המועדון הקנדי סבל מרכות לא ברורה בפנים, כשהטרייד שהעביר את ג'רמיין אוניל למיאמי לא הוסיף לכך. הערב (שלישי), אולי בצעד ראשון להוסיף מעט קשיחות לקו הקדמי, ביצעו הראפטורס טרייד עם פילדלפיה, במהלכו יעבור הקלעי של טורונטו, ג'ייסון קאפונו לשורות הסיקרס, בעוד רג'י אוונאס יעשה את הדרך ההפוכה.

אוואנס, פאוור-פורוורד נמוך במקצת, נחשב לריבאונדר מצוין ולאחד השחקנים הפיזיים ביותר בליגה. בעונה שעברה לא הירבה לשחק במדי פילדלפיה, והעמיד ממוצעים של 3 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-14 דקות משחק. מנגד, קאפונו, אלוף תחרות השלשות ב-2007, צפוי להוסיף לפילדלפיה קליעה אמינה ויציבה מחוץ לקשת. הגארד סיים את 2008/2009 עם 8 נקודות ב-42 אחוזים מעבר לקשת.

בתוך כך, לוטשים עיניים הראפטורס בכיוונו של שחקנה היווני של אולימפיאקוס פיראוס, גיורגוס פריטזיס. התקשורת האמריקאית דיווחה היום כי הראפטורס נמצאים במו"מ עם סגנית האלופה היוונית במטרה להעביר את הפורוורד הצעיר לליגה הטובה בעולם, וכרגע המחלוקת קשורה לסכום הפיצוי אותו תשלם טורונטו לאולימפיאקוס. הזכויות על שחקן נבחרת יוון שייכות לראפטורס, שקיבלו אותן מסן אנטוניו (שבחרה בו בדראפט 2007) במסגרת טרייד שביצעו בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully