וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של יוטה גא'ז הלך לעולמו

לארי מילר מת בגיל 64 בעקבות סיבוכים שנוצרו ממחלת הסכרת ממנה סבל. דייויד סטרן ספד לו. גארנט ייעדר כשבועיים-שלושה בעקבות פציעה

לארי מילר, הבעלים של יוטה ג'אז, הלך הלילה (שבת) לעולמו בגיל 64, בעקבות סיבוכים שנוצרו כתוצאה ממחלת הסכרת. ההדועה על מותו של מילר התפרסמה באתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה.

מילר, תושב סולט לייק סיטי, שימש כבעלים של יוטה ג'אז במשך 24 שנים, והיה ידוע גם בזכות אמונתו וקשריו עם הקהילה המורמונית במדינת יוטה.

"המורשת של לארי מילר ב-NBA תימשך מאחר והוא היה מעורב בחייהם של לא מעט אנשים בסולט לייק סיטי, בזכות הסיכונים שלקח בעסקים ופעולות ששיקפו את רוחב הלב שלו", אמר היום הקומישינר דייויד סטרן. "הליגה איבדה מנהיג נהדר, וחבר אמיתי. כולנו נתגעגע אליו", המשיך סטרן בהספדו.

בוסטון קיבלה בשורות לא טובות, לאחר שבדיקת MRI גילתה שקווין גארנט ייעדר מהמגרשים בין שבועיים לשלושה, בעקבות מתיחה בשריר הברך שספג בהפסד הסלטיקס ליוטה ג'אז 90:85. קיי.ג'י. נפצע אחרי שעלה לאלי-הופ ונחת לא טוב על הרגל. הוא מיד סימן לספסל שיחליפו אותו. גארנט עזב את הקבוצה באמצע מסע המשחקים שלה במערב, חזר לבוסטון שם עבר בדיקת MRI.

משחקי יום שבת ב-NBA יצאו לדרך הערב ב-22:30 שעון ישראל, כשמיאמי היט תארח את פילדלפיה (שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully