וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

שחקן הלייקרס חגג את הניצחון על הסלטיקס, פיל ג'קסון הפך למאמן המהיר ביותר שמגיע לאלף ניצחונות. ריברס: "תנו להם קרדיט"

באווירת חג המולד נפגשו הלילה (בין חמישי לשישי) שתי הקבוצות הטובות בליגה לשחזור הגמר מהעונה שעברה, ואחרי משחק דרמטי ומותח בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס גברו הלייקרס 83:92 על הסלטיקס וקטעו לאלופה את רצף 19 הניצחונות. השחקנים של פיל ג'קסון עלו חדורי מוטיבציה במטרה לנקום על ההשפלה במשחק השישי בסדרת הגמר (131:92) ושמרו על משחק צמוד עד לדקות האחרונות, ואז חילק קובי בריאנט שלושה אסיסטים גדולים לפאו גאסול, שעשה את ההבדל וחתם את הניצחון.

לפיל ג'קסון הייתה סיבה פרטית לחגיגה, עם ניצחונו ה-1,000 בקריירה. הזן מאסטר הפך למאמן השישי בהיסטוריה של הליגה שמגיע להישג המכובד, והוא עשה זאת ב-1,423 משחקים בלבד, עשרה פחות מפט ריילי שהיה המהיר ביותר להגיע לאלף ניצחונות לפניו. ג'קסון ציין לאחר המשחק את ההגנה של קבוצתו שעצרה את בוסטון על 16 נקודות ברבע האחרון, ושיבח את גאסול שהתעלה בקלאץ': "אני שמח מאוד בשביל פאו, הוא היה שם ברבע הרביעי כשהיינו זקוקים לו".

"היינו מאוד קשוחים הערב", אמר גאסול, שסיים עם 20 נקודות. "אני הקפדתי ללכת פנימה ולא להסתפק בג'אמפים מבחוץ, ואני שמח שהתגברתי על הפתיחה החלשה שלי. הוכחנו היום שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, ואני מקווה שנצמח מהמשחק הזה".

מאמן הסלטיקס דוק ריברס הקפיד לברך את המנצחים ואמר: "הם שיחקו נהדר, תנו להם קרדיט. יחסית לקבוצה שבדרך כלל משחקת נפלא בקלאץ', לא היינו כל כך טובים הערב". קווין גארנט, שבלט עם 22 נקודות אצל המפסידים, אמר: "הייתה כאן אווירה של פלייאוף, וקשה להפסיד מול כל יריבה, אבל צריך להוריד את הכובע בפני הלייקרס".

* דוויט הווארד יגיע להגן על תוארו בתחרות ההטבעות במשחק האולסטאר שייערך השנה בפיניקס. הנהלת הליגה הודיע כי מול הווארד יתחרו רודי גיי ונייט רובינסון, כשהמתחרה הרביעי ייבחר על ידי גולשי האתר הרשמי של הליגה, מבין שלושה מועמדים: רודי פרננדז מפורטלנד, ג'ו אלכסנדר ממילווקי וראסל ווסטברוק מאוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully