וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניטו לה פיניקס

תצוגת הגנה של סן אנטוניו במחצית השנייה קנתה להם 96:102 על הסאנס. ניו אורלינס (מול דאלאס) ואורלנדו (מול טורונטו) גם עלו ל-0:2

סדרות הסיבוב הראשון המרתקות המשיכו כאשר בשלוש מהן נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) המשחק השני. שלוש קבוצות, סן אנטוניו, ניו אורלינס ואורלנדו, הצליחו לשמור על הבית שלהן ועלו ל-0:2.

האלופה ניצחה גם במשחק השני את פיניקס, שלא הראתה יכולת טובה, 96:102. ניו אורלינס, שסיימה שנייה במערב, השיגה ניצחון נוסף על דאלאס של אייברי ג'ונסון עם 103:127 מרשים. ניצחון בנקודה הספיק למג'יק כדי לגבור על טורונטו 103:104, רגע לפני שהסדרה נודדת לקנדה.

ניו אורלינס - דאלאס 103:127 (ההורנטס מובילים 0:2 בסדרה)

ההורנטס היוו את ההפתעה הכי גדולה ונעימה השנה בליגה. אבל השאלה המתבקשת הייתה כל העת היא האם הם יצליחו גם לתפקד במקום הכי חשוב, בפלייאוף. אמנם עברו רק שני משחקים, אבל עד לרגע הזה, חניכיו של ביירון סקוט עושים את העבודה בצורה מצויינת.

המקומיים פתחו טוב, הרבה בניצוחו של כריס פול, שניסיונות הדאבל-טים של דאלאס לא השפיעו עליו כלל ועיקר. הוא קלע שש נקודות ברבע הראשון, אבל לא פחות חשוב מכך, מסר שמונה אסיסטים והראה מי בעל הבית במגרש. ההורנטס פתחו יתרון של 10 בתום הרבע הראשון. דירק נוביצקי הצליח לשמור בכוחות עצמו את המאבס במשחק, אבל שבעה איבודי כדור במהלך הרבע השני עלו לדאלאס ב-10 נקודות של ניו אורלינס, שהמשיכה להגדיל את היתרון לקראת המחצית. לאורחים נגמר הדלק במחצית השנייה וההרונטס שייטו בהפרשים שנעים באיזור ה-20 נקודות עד לניצחון.

כמה מילים נכתבו העונה על כריס פול, כמה שלטים הונפו בעדו של רכז ההורנטס, שיקבל את תואר ה-MVP של השנה. מגיע לו. הערב הוא המשיך את העונה החלומית שלו עם מספרים נהדרים של 32 נקודות ו-17 אסיסטים. דיוויד ווסט סייע עם 27 נקודות, כשפז'ה סטויאקוביץ' מוסיף ניסיון ו-22 נקודות. טיישון צ'נדלר השיג דאבל דאבל שני העונה עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים, מוריס פטרסון הוסיף 12 נקודות. דירק נוביצקי הוביל את המאבס עם 27 נקודות, ברנדון באס בערב טוב מאוד של 19 נקודות, ג'ייסון טרי הוסיף 16 מהספסל, ג'וש הווארד סיים עם 10.

כעת, עוברת הסדרה לטקסס, היכן שההורנטס לא הצליחו לנצח מאז ינואר 1998. אבל המאבריקס לא יכולים לסמוך על הנתון הזה כשכריס פול בשטח. לאייברי ג'ונסון מחכה עבודת הכנה לא קלה והוא חייב לחשוב וליישם איך עוצרים את פול על המגרש.

סן אנטוניו - פיניקס 96:102 (הספרס מובלים 0:2 בסדרה)

האלופה התקשתה מאוד במשחק הראשון להשיג את ה-W על הסאנס, והייתה זקוקה לשתי הארכות כנגד יריבתה שמייצגת אסכולה שונה ממנה לגמרי. הערב זה היה סיפור שונה. במחצית הראשונה זה עוד הלך קשה מאוד, אבל בשנייה, ההגנה של האלופה, זאת שתמיד מדברים עליה, עבדה כמו מכונה משומנת והביאה לניצחון ול-0:2 בסדרה, לפני שהיא עוברת לאריזונה.

במחצית הראשונה זה נראה רע מאוד עבור האלופה. הסאנס הצליחו לעשות ככל העולה על רוחם בהתקפה, ועשו את מה שהם הכי אוהבים - לרוץ כמו מטורפים ולקלוע מה שיותר - הם סיימו את 24 הדקות הראשונות עם 61 נקודות זכות, ועצרו את הספרס על שבע פחות. השחקנים הבכירים של הספרס כמעט ולא נצפו על המגרש במחצית הראשונה ונראו כמו הצלליות של עצמם.

אבל במחצית הבאה התהפכו היוצרות לגמרי. בתשע הדקות הראשונות של הרבע שלישי, הביאה האלופה את ההגנה המפלצתית שלה. היא עצרה את הסאנס על שתי נקודות בלבד. כן, רק שתיים! הטריו של סן אנטוניו, טים דנאקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי החל לייצר נקודות מן העבר השני, וחניכיו של גרג פופוביץ' פתחו את הפער הדרוש כדי לגמור את המשחק. פיניקס עוד עשתה קולות לא גבוהים של קאמבק ברבע האחרון, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, בטח כאשר סטיב נאש, המנוע של הקבוצה, לא הצליח לחלק אסיסטים במחצית השנייה.

פארקר סיים את המשחק עם 32 נקודות ושבעה אסיסטים, ג'ינובילי, שנבחר לא מכבר לשחקן השישי הטוב בליגה, הוכיח למה הוא ראוי לתואר הזה. הארגנטינאי ניפק 29 נקודות בקצת יותר מ-33 דקות. דאנקן המטיר 18 ושאב 17. אמארה סטודמאייר הרביץ 33 וקטף שביעייה מהלוח. סטיב נאש דפק 23 וחילק 10 סוכריות. שאקיל אוניל בערב לא רע של דאבל דאבל עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים ב-36 דקות על הפארקט.

אורלנדו - טורונטו 103:104 (המג'יק מובילים 0:2 בסדרה)

דוויט הווארד, בערב שני נפלא ברצף, הוביל את המג'יק לניצחון בנקודה ולשמירה על הבית של הקבוצה מפלורידה, שעמלה קשה העונה על מנת להשיג את המקום השלישי ואת יתרון הביתיות. הווארד סיים ערב שני של 20-20, עם 29 נקודות ו-20 ריבאונדים (!). זה קרוב ל-40 שנה שאף שחקן לא מצליח לנפק תצוגה שכזו (שני משחקים רצופים של 20-20 בפלייאוף). הפעם האחרונה שמישהו עשה את זה, הייתה בעונת 1968/9, אז זה היה נייט ת'ורמונד מקבוצת הסן פרנסיסקו ווריורס, שחקן שהווארד הודה שלא שמע עליו מעולם.

המשחק ההפכפך החל בפתיחה מהממת של המקומיים, שעלו ליתרון מבטיח אחרי הרבע הראשון (18:35). אלא שאז הקבוצה מקנדה עשתה להם בדיוק את ההפך וירדה למחצית בפיגור של שתי נקודות בלבד. ברבע השלישי, ריצה של 0:7 של הראפטורס הביאה אותם ליתרון ראשון בסדרה כשעלו ל-59:64. המג'יק שוב הצליחו להפוך ולהחזיר את היתרון אליהם עם 71:81. ושוב חוזר חלילה. 1:04 דקות לסיום, הובילה טורונטו 100:101, אבל החטיאה שלוש שלשות (אחת של קרלוס דלפינו ושתיים של חוזה קלדרון). היידו טורקוגלו בארבע נקודות רצופות (ליי-אפ ושתי זריקות עונשין) החזיר את היתרון למקומיים.

דלפינו צימק לנקודה כשקלע 9.6 שניות לסיום. הראפטורס זכו בכדור מיד לאחר מכן, אחרי שקיאון דולינג ביצע עבירת תוקף. טורונטו בודדה את כריס בוש, שנתן ערב מצוין של 29 נקודות, שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים, אבל הוא לא הצליח לייצר את סל הניצחון.

ג'אמיר נלסון עזר להווארד עם 18 נקודות ושישה ריבאונדים, בדיוק כמו רשארד לואיס (הן בנקודות והן בריבאונדים). טורקוגלו סיים עם 12 ותשעה כדורים חוזרים. מי שעוד בלט אצל הראפטורס, הם ג'ייסון קאפונו, שסיים עם 20 נקודות מהספסל. חוזה קלדרון 18 וחמישה אסיסטים, דלפינו סיים עם 16. שחקני החמישייה, מלבד בוש, בערב מחפיר של 17 נקודות. אנטוני פארקר 0 נקודות ב-38 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully