וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס: "עשינו היסטוריה"

4.5.2007 / 11:02

בארון דייויס הנהיג את גולדן סטייט ל-2:4 על דאלאס, למרות שנפצע במהלך המשחק. ג'יי ריצ': "אני לא יודע אם אני חולם". טרי: כולנו אשמים"

גולדן סטייט השלימה הבוקר (שישי) את אחת מהתוצאות המפתיעות בהיסטוריה של הסיבובים הראשונים בפלייאוף ה-NBA אחרי שהדיחה את דאלאס עם ניצחון 86:111 ו-2:4 בסדרה כולה. אחרי שהווריורס הדהימו את הטקסנים בפתיחת הסדרה, אלו חזרו ל-3:2 והאמינו שהנה הם מבצעים את המהפך. לא מבחינת גולדן סטייט. זו הנחיתה הבוקר אגרוף גדול בפני הקבוצה של מארק קיובן וניצחה בנוק אאוט.

בארון דייויס נפצע ברגלו במחצית הראשונה, אבל אחרי טיפול קצר בחדר ההלבשה חזר למגרש והנהיג את הקבוצה מאוקלנד לניצחון. דייויס, שמלבד שליטה טוטאלית במשחק גם רשם מספרים של 20 נקודות, 10 ריבואנדים ו-6 אסיסטים, אמר: "עשינו הערב היסטוריה וזהו הדבר הטוב ביותר. עשינו את זה כקבוצה". דייויס, שרשם בסדרה ממוצעים של 26 נקודות, 5.6 אסיסטים ושתי חטיפות במשחק, הוסיף: "אני כל כך גאה בחברים שלי וגאה להיות חלק מהקבוצה הזו".

סטיבן ג'קסון, אחד מהשחקנים השוניים במחלוקת בליגה, שהורחק במשחק 5, הגיע הפעם מפוקס והפציץ 33 נקודות כולל 7 מ-8 מחוץ לקשת. "בארון ניגש אלי, אמר לי שהוא לא מרגיש טוב כמו שהוא הרגיש במשחקים קודמים וביקש ממני לסחוב אותנו", סיפר ג'קסון, "רציתי להישאר מרוכז, לא להיות מודאג משריקות של השופטים, לא להיות אמוציונלי מדי, רק להביא את האנרגיות שלי למשחק".

ג'ייסון ריצ'רדסון היה נרגש. השחקן שעם 7.2 ריבאונדים למשחק הוליך את קבוצתו בקטגוריה הזו במהלך הסדרה, אמר: "אני רק יכול להגיד שזה מרגיש נהדר. אני לא יודע אם לצבוט את עצמי ולהתעורר מהחלום. זה מה שתמיד רציתי. רציתי את זה בשביל האוהדים, בשביל המועדון, בשבילנו. עבדנו קשה וזה מגיע לנו".

אייברי ג'ונסון הוביל את המאבס לעונה ענקית בליגה הסדירה, אבל ייכנס להיסטוריה בעיקר בגלל ההפסד הזה, שלפני שבועיים היה בלתי צפוי לחלוטין. ג'ונסון המאוכזב אמר: "היינו במשחק במחצית הראשונה, כבר פיגרנו בשתי נקודות בלבד, אבל יצאנו ושיחקנו רבע שלישי מהגרועים ביותר שלנו העונה. זה סיום מאוד מאכזב לעונה".

ג'ייסון טרי, שקלע 13 נקודות במשחק ספד לקבוצתו והחמיא ליריבה: "הייתה לנו עונה רגילה גדולה שהסתיימה באכזבה גדולה בפלייאוף. כולנו אשמים, אבל צריך לתת את הקרדיט למי שמגיע לו. גולדן סטייט היא קבוצה לוהטת".

מארק קיובן, בעלי דאלאס, טען שהאכזבה בנה שעברה הייתה כואבת יותר: "זה לא כמו ההפסד בשנה שעברה. אז זה כאב כי זה היה בגמר. הפעם זה רק הסיבוב הראשון". הבעלים האקצנטרי סירב לשמוע על שינויים לקראת העונה הבאה: "יש לי ביטחון מלא בקבוצה ואני לא רואה סיכוי שנפספס שוב".

רון ארטסט נענש

רון ארטסט נקנס ב-600 דולר ונענש ב-100 שעות שירות לקהילה בעקבות העימות עם אישתו לפני כחודשיים. כזכור,במוקד המשטרה בפלייסר קאונטי התקבלה שיחת מאשה שטענה שהיא מותקפת. כשהשוטרים הגיעו הם גילו שהו ביתו של ארטסט. השופט מצא אותו אשם בתקיפה אחרי שטען שהוא קילל אותה, תפס אותה וסטר לה.

* לואול דנג נבחר הלילה (בין חמישי לשישי) לשחקן הספורטיבי של השנה ב-NBA. דנג הקדים את שיין באטייה, דרק פישר, אלטון ברנד, ג'ו ג'ונסון ואנתוני פארקר. הפרס ניתן לשחקנים שמהווים את הדוגמה הטובה ביותר, ושמצטיינים בהגינותם הספורטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully