וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד עלתה ל-0:2 בסדרה מול רמת השרון

הקבוצה של עדני דגן ניצחה בבית 72:80 ומובילה בבטחה את סדרת חצי גמר הפלייאוף. האלופה נמצאת בסכנת הדחה

שלושה ימים לאחר מועדו המתוכנן, נערך הערב (ראשון) המשחק השני בסדרת חצי גמר פלייאוף הנשים בין מכבי אשדוד לאלקטרה רמת השרון. באיגוד הכדורסל החליטו לדחות את המשחק בעקבות ירי הרקטות בדרום ובקשתה של אשדוד, שאירחה את המשחק הערב, ניצחה 72:80 ועלתה ליתרון מפתיע של 0:2 על האלופה המכהנת. רמת השרון נמצאת בסיטואציה לא פשוטה בסדרת הטוב מחמישה משחקים, כאשר ניצחון נוסף של אשדוד יסגור את הסיפור עבורה.

הרבע הראשון היה שייך לרמת השרון, שאחרי חמש דקות של משחק עלתה ליתרון 10:13 וסיימה אותו עם 16:23, בזכות 11 נקודות של קמיל ליטל. אשדוד השתפרה ברבע השני עם התעוררות של תמרה ג'יימס והתלהבות שהוסיפה נעמי קולודני (9 נקודות, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים), ובמחצית רק 36:40 לרמת השרון.

המשחק השקול נמשך לאחר ההפסקה, כאשר שתי הקבוצות קלעו באחוזים טובים, אבל המארחת הייתה זו שהשיגה מומנטום לקראת הרבע האחרון כשהצליחה להשוות ל-57:57. ארבע דקות לסיום השוויון נשבר, כשלירן בוכריס המקומית קלעה מחוץ לקשת ואשדוד יצרה לראשונה פער של שש נקודות. רמת השרון הצליחה לצמק מעט, אבל ג'יימס ורנה מונטגומרי שמרו על קור רוח מהקו וקבעו 72:80 ועוד ניצחון גדול לקבוצה של עדני דגן. אם אשדוד תמשיך כך, הגמר הקלאסי בין רמלה לרמת השרון יימנע הפעם.

מונטגומרי הייתה הקלעית הבולטת של אשדוד עם 17 נקודות, אשלי רובינסון הוסיפה 14 וג'יימס וקטיה לויצקי קלעו 13 כל אחת. ליטל הובילה את רמת השרון של אורנה אוסטפלד עם 18, כשאריקה וויט הוסיפה 17 משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully