וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי חיפה 82:91

אייזאה סוואן (18 נק' ו-7 אס') הוליך את מכבי ראשל"צ ל-82:91 על חיפה המפורקת של נאווי במשחק השלמה מהמחזור ה-8

רק לפני מספר שבועות בערו יערות הכרמל, ומדינה שלמה נצמדה אל המסכים ועקבה בדאגה אחר האירועים. בעקבות האסון, נדחה משחקה של מכבי חיפה מול מכבי ראשון לציון מהמחזור השמיני, והערב (חמישי) נפגשו השתיים בכדי להשלים את המחזור. במועד המקורי של המשחק עמד מאזנה של חיפה על 5:2, והאיש מאחורי הקווים היה אלעד חסין. מאז, חסין כבר לא נמצא ובמקומו הגיע עמי נאווי, אבל עושה רושם שהבעיות הן אותן בעיות. חיפה נחלה הפסד ביתי נוסף, הפעם 91:82 לקבוצתו של בירנבוים, ושוב נראתה מבולבלת מאוד בחלק ההתקפי, ואנמית מדי בחלק ההגנתי. גם ראשון לציון לא ממש הבריקה הערב, אבל האורחים קיבלו משחק נהדר מאייזאה סוואן, שסיים עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים, וראשון לא רק מתרחקת מהתחתית, אלא גם בורחת לחיפאים שעדיין נועלים את הטבלה.

שתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את עצמן בפתיחה, והושפעו אולי מהקור ששרר בחוץ. קבוצתו של בירנבוים היתה הראשונה שהתעשתה, והצליחה לברוח ליתרון 8, כשקבוצתו של עמי נאווי רושמת איבוד אחרי איבוד. מרקו קילינגסוורת' התעורר בזמן עבור המארחים, ומנע התמוטטות חיפאית, אך ראשון שמרה על ההובלה בזכות יכולת טובה של סוואן, חנוכי ובעיקר ארון מגיע שהוליך את קבוצתו אל המחצית ביתרון 5. חיפה המשיכה להיראות רע בצד ההגנתי , ונסטרנקו וסוואן כבר הביאו את ראשון לציון עד יתרון 13 ברבע האחרון. כדיר היה מהיחידים שחיפה שהצליח לספק נקודות, אבל הוא התקשה לתפקד לבדו, בעוד מטר שלשות נוסף של האורחים בצירוף קיפאון התקפי ארוך של שחקניו של נאווי הוביל את קבוצתו של בירנבוים אל הניצחון.

מהלך המשחק

מכבי חיפה פתחה בחמיישה עם סטיבן לנדסברג, דרק לואו, רוברט רותבארט, פרנק רובינסון, מרקו קילינגסוורת'. מכבי ראשון לציון פתחה עם ניצן חנוכי, דווין מיטשל, ריימר מורגן, אייל שולמן וארון מגי. רוברט רותבארט פתח מצויין את המשחק, קלע את כל 8 הנקודות הראשונות של קבוצתו והעלה אותה ליתרון 4. מיטשל שמר את האורחים קרוב, ויחד עם חנוכי הוביל לריצת 1:12 בדרך ליתרון 9:16. חיפה התעוררה מהקיפאון עם שלשה של לואו ו-5 נקודות מהירות של בן שימול, וירדה בפיגור 21:20 בסיום הרבע הראשון. קילינגסוורת' עלה טוב אל הרבע השני ובמו ידיו העביר את היתרון לאורחים, כשחיפה עלתה ל-27:28. המשחק התחיל לתפוס קצב טוב, וראשון נהנתה מיכולת טובה מחוץ לקשת שהעלתה אותה ליתרון 6. חיפה עוד הצליחה לצמק. אבל חדירה טובה של סוואן וזריקה עם הבאזר הורידה את האורחים ביתרון 42:47 במחצית.

מורגן שמר על יד מאופסת מחוץ לקשת גם בפתיחת המחצית השניה, אבל אלישי כדיר חפר בצבע ומצא נקודות, בעוד רובינסון השלים את הריצה של המארחים וקבע שיוויון 54:54. סוואן העיר את קבוצתו עם שלשה פנויה, וראשון רצה ל-0:8 בזכות נקודות של מגי. כדיר ניסה שוב להחזיר את המארחים, אבל סוואן ראה את סוף הרבע, ובדיוק כמו ברבע הקודם סגר אותו עם נקודות, שהובילו את ראשון ליתרון 59:68, לפני הרבע האחרון. אורלנד פתח את 10 הדקות האחרונות עם שלשה גדולה, ואיגור נסטרנקו חגג על ההגנה החלשה של נאווי עם 4 נקודות שהובילו את ראשון ליתרון 62:75. כדיר החזיר את המארחים עד פיגור 7, אבל עוד איבוד חיפאי ושלשה של סוואן קבעו יתרון 16, ממנו המארחים כבר לא הצליחו לחזור.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשל"צ: אייזאה סוואן 18 נקודות (7 אסיסטים), ארון מגי 17, ריימר מורגן 11 (6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), ניצן חנוכי 11, איגור נסטרנקו 10, אייל שולמן 10, דווין מיטשל 9 (5 אסיסטים), יהוא אורלנד 5, ליעד פורמן שותף אך לא קלע.

קלעו למכבי חיפה: אלישי כדיר 22 נקודות (6 ריבאונדים), מרקו קילינגסוורת' 15 (6 ריבאונדים), פרנק רובינסון 14 (6 ריבאונדים ו-5 איבודים), רוברט רות'בארט 11 (6 ריבאונדים), דרק לואו 9 (6 ריבאונדים), סילבן לנדסברג 6, אבי בן שימול 5, דרו האוזמן ורודני ווב שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully