וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה 84:70 לקאחסול והודחה מהיורוקאפ

הקבוצה של עודד קטש ספגה הפסד שלישי במפעל ונפרדה מאירופה בשלב מוקדם. גלבוע/גליל הובסה 91:70 ע"י אריס

מגד גוזני

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: עידן גוראל

כבר כמה זמן שהפועל ירושלים מתקשה לשמור על יציבות. מפסידה בליגה לבני השרון ולחולון בסיבוב הראשון, באירופה לנימבורק וריגה ונחלצת בקושי מהפסדים מביכים כמו בשבת האחרונה מול שחקניו של דן שמיר. היום (שלישי) נגמר המזל לעודד קטש ושחקניו ודווקא ברגע הכי לא נכון. הפועל ירושלים הפסידה 84:70 לקאחסול סביליה במסגרת המחזור השישי והאחרון ביורוקאפ והודחה מהמפעל כבר בשלב הבתים הראשון כשבמאזנה שלושה הפסדים ושלושה ניצחונות. לחבורה של קטש זה היה הפסד בית ראשון העונה (אם לא מכלילים את גביע הליגה) וכמה שזה כואב. במשחק המקביל ניצחה נימבורק 79:90 את ריגה, טיפסה למקום הראשון והותירה את ירושלים במקום השלישי.

שחקני הפועל ירושלים, יובל נעימי (אמצע), משה מזרחי (ימין), סם קלנסי. מגד גוזני
פרידה מוקדמת מאירופה. נעימי, מזרחי וקלנסי/מגד גוזני

בימים האחרונים התמודדה ירושלים עם פציעות רבות של שחקנים, ביניהם של וויל סולומון, שסובל ממתיחה מתמשכת, כשגם יוגב אוחיון ובריאן רנדל פצועים. מי שדווקא הפגינו יציבות לאחרונה הם דיון דאוול ויובל נעימי שהיו טובים בניצחון על בני השרון. היום, הקבוצה של קטש שילמה על הפציעות הרבות. הקבוצה סבלה מיום חלש של יותר מדי שחקנים, כשרנדל, סולומון, קלנסי ונעימי לא הצליחו לספק את הכדורסל האיכותי שלהם וקאחסול שלטה והובילה למעשה בכל שלבי המשחק.

נקודת השבר הגדולה של הקבוצה הביתית הגיעה בפתיחת הרבע הרביעי, אותו פתחה קאחסול בריצת 0:11 עם שלוש שלשות רצופות ובריחה ל-54:71, משם ירושלים כבר לא הצליחה לחזור. בסופו של דבר מדובר בהפסד כואב במיוחד, ששולח את ירושלים הביתה בשלב מוקדם במיוחד. שלב בו היא רגילה רק להתחיל את הקמפיין האירופי שלה. נראה שקטש יצטרך להעביר את הקבוצה שלו תהליך חשוב כדי שתוכל להתמודד עם קבוצות ברמה של קאחסול ועם שחקנים נפלאים כמו לואיס בולוק הוותיק והטוב.

מהלך המשחק

הקבוצה הספרדית פתחה טוב יותר את המשחק ושייטה ל-5:16 אחרי חמש דקות לאחר שלואיס בולוק הוותיק והטוב קלע שלשה וביצע שלוש זריקות עונשין מדויקות לאחר עבירה של ג'ייסון ריץ'. מנגד, נראתה ירושלים תקועה בהתקפה וסמכה יותר מדי על אילתורים של בריאן רנדל וסם קלנסי, כשוויל סולומון התקשה להיכנס למשחק. בולוק המשיך להוביל את קחאסול עד 8:24, כשרק שלשה של סולומון צימקה מעט את ההפרש ל-11:24.

קאחסול פתחה טוב יותר גם את הרבע השני ועלתה ל-11:27, אלא שירושלים התעוררה ובעזרת זריקות עונשין מוצלחות הצליחה לצמק ל-31:21. אך בדיוק אז נקלעו הירושלמים לבעיה נוספת כשבריאן רנדל ספג עבירה שלישית 6:50 לסיום הרבע השני. הקבוצה הביתית המשיכה לטייל ועלתה כבר ל-29:41, אלא שאז הגיע ריץ' עם שש נקודות רצופות שלו, צימק ל-41:35 והעיר את מלחה, רגע לפני הירידה למחצית ב-37:43 לקאחסול.

קטש החליט לעלות עם אוחיון בחמישיה מפתיחת הרבע השלישי וקיבל תמורה, כשהקבוצה רצה והצליחה לצמק ל-49:46 עם נקודות של ריץ' וקלנסי, שגם סחט את העבירה הרביעית מדייויס. ירושלים לא הצליחה לקזז עוד מהיתרון ובסיום הרבע זה 54:62 לקאחסול.

הרבע הרביעי נפתח רע מאוד מבחינת המארחת, כששלוש שלשות והטבעה של קאחסול העלו אותה ל-54:71, שהיה גדול על ירושלים שאיבדה את שיווי המשקל ולא הצליחה לחזור למשחק. בסיום זה 70:84 לקאחסול, שממשיכה לשלב הבתים השני, בעוד ירושלים נשארת בבית.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייסון ריץ' 17 נקודות, וויל סולומון 12 (3 מ-10 מהשלוש), סם קלנסי 11, בריאן רנדל 10 (5 ריבאונדים), משה מזרחי 6, יוגב אוחיון 4, דיון דאוול 3. שיחק ולא קלע: ליאור חכמון.

הירבו לקאחסול: טאריק קירקסיי 18 נקודות (8 ריבאונדים), לואיס בולוק וצ'מי אורטסון 17 כל אחד, פול דייויס 12 (7 ריבאונדים).

אריס סלוניקי - גלבוע/גליל עליון 70:91

גלבוע/גליל נעלה הערב את הופעותיה באירופה, ואחרי שפתחה את העונה במוקדמות היורוליג, היא תגיד היום שלום גם ליורוקאפ. הקבוצה של ליאור ליובין, ששרויה במקום האחרון בבית ד' עם ניצחון אחד בלבד מחמישה משחקים, פגשה למשחק חוץ את אריס סלוניקי של שרון דרוקר, שגם לה אין על מה לשחק אחרי שהבטיחה את המקום הראשון. למרות הכל ועל אף שהובילה עוד במחצית, ספגה גלבוע/גליל תבוסה כואבת, 91:70, לקבוצה של שרון דרוקר וסיימה את העונה האירופית עם טעם חמצמץ.

הירבו לקלוע לגלבוע/גליל: רודני גרין 14 נקודות, אנטון קזרנובסקי 14, גל מקל 10, דגן יבזורי 10, טיילר ווילקרסון 8, ג'ק מקלינטון 6, וורן קארטר 5, עידו קוז'יקרו 2, אבישי גורדון 1.

הירבו לקלוע לאריס: בובי בראון 19 נקודות, דיאן בורובניאק 13, פי ג'יי טאקר 13, קוסטאס סלוקאס 11, קוסטאס קראלמפידיס 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully