וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' חתם במכבי חיפה

12.8.2009 / 18:52

סגנית האלופה סגרה עם הרכז ששוחרר ממכבי ת"א. הקבוצה עשויה להשתתף ולארח את הפיינל פור של הליגה הבלקנית

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) לרכז דרור חג'ג' כי הוא משוחרר באופן רשמי מהקבוצה. לאחר עונה בה לא הרבה רכז הנבחרת לשחק, החליטה האלופה להתיר את החוזה עם חג'ג', ולנסות למצוא רכז מחליף אחר.

מי שנהנתה מהמהלך הצפוי היא מכבי חיפה, שהפכה את הסיכום העקרוני שלה עם השחקן לחתימה רשמית. כזכור, חיפה סיכמה את תנאיו של גארד הצהובים עוד באמצע השבוע שעבר. הרכז ירוויח משמעותית פחות משקיבל במדי הצהובים, אך צפוי לשמש כרכז הפותח של אשכנזי."אני שמח להגיע למועדון כמו חיפה, ומקווה להצליח איתו לפחות כמו שעברה", אמר הרכז לאחר החתימה.

הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן, פרגן לרכז החדש שלו: "אני בטוח שדרור יעשה אצלנו קאמבק. הוא מהיר, לוחם, ויש לו הרבה כדורסל. זו החתמה משמעותית ביותר עבורנו". גם מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי, היה מאושר. "ההתלבטות האם ללכת על רכז ישראלי או זר היתה קלה יותר כשיש לך בשוק שחקן כמו דרור חג'ג', שלמי ששכח סחב על הגב את הפועל י"ם בליגה והאירופה רק לפני קצת יותר משנה. אני מאמין בו ויודע שיוכל להנהיג גם בחיפה".

זוהי התחנה השביעית של חג'ג' בכדורסל הישראלי. הרכז גדל במכבי ראשון לציון, אך לא קיבל הזדמנויות רבות מדי בקבוצה הבוגרת והחל את נדודיו באליצור בת ים ומ.כ גבעת שמואל לפני שנחת בהפועל תל אביב והפך לגורם משמעותי בקבוצה. בעונת 2004/5 שיחק חג'ג' בלובן הבלגית ובעונה לאחר מכן עבר לא.א.ק אתונה ששיחקה ביורוליג. בעונת 2006/7 חתם חג'ג' בהפועל ירושלים לשנתיים בהם הפך לאהוב הקהל במלחה, ובתחילת העונה הנוכחית חתם במכבי תל אביב לשנתיים, אך כאמור לא קיבל הזדמנויות רבות מדי.

מכבי חיפה - בליגה הבלקנית?

למרות שהקבוצה הצפונית ויתרה בתחילת יולי על ההשתתפות באירופה, היא עשויה בסופו של דבר כן לשחק באירופה השנה. בשבועות האחרונים מנהל המועדון שיחות עם נציגי הליגה הבלקנית, ששריינה מקום לקבוצת ישראלית, ואף הבטיחו לחיפה שאם תשחק בליגה העיר תארח את משחקי הפיינל פור של המפעל.

"לשחק באירופה זה הוצאה גדולה", הסביר הבעלים ג'ף רוזן לוואלה! ספורט מדוע לא הסכים ללכת לאירופה, אך שוקל את ההליכה לליגה הבלקנית, שההשתתפות בה ממומנת על ידי המפעל, "לא רצינו שאירופה תשפיע לנו על ההישגים בליגה, ועדיין לא בנינו את הקבוצה עד אז. לא יכולנו לקבל את ההחלטה, ואין לי חרטות, אנחנו בשיחות עם הליגה הבלקנית ובקרוב נקבל החלטה לגבי השתתפות במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully