וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את עירוני אשקלון 65:97 ועלתה לפיינל פור

אשקלון קיוותה לכפות משחק חמישי על מכבי ת"א, אבל במקום זאת הובסה בביתה 97:65, ואיפשרה לקבוצתו של גרשון לעלות לפיינל פור עם 1:3

אחד הטיעונים המרכזיים של חובבי הכדורסל כנגד סדרות של הטוב מ-5 בארץ, הוא שבכל הנוגע למכבי תל אביב, המשחקים ייגמרו בסוויפ קליל ובלתי ספורטיבי. ניצחונה של עירוני אשקלון במשחק הראשון מול קבוצתו של פיני גרשון עוד הפיח תקווה כי הצהובים הולכים להתקשות מול היריבה הדרומית, אבל מאז דרסו התל אביבים את היריבים שלהם בשני המשחקים הבאים, והערב (ראשון) השלימו את העבודה עם 65:97 ו-1:3 בסדרה. בכך מצטרפת מכבי תל אביב להפועל ירושלים שכבר עלתה (אחרי 0:3 על עירוני נהריה) ולמכבי חיפה (שניצחה הערב את בני השרון והשלימה 1:3 משלה) בפיינל פור.

פתיחת המשחק דווקא לא בישרה על הבאות, כשאשקלון עולה ליתרון, מצליחה להישאר במשחק, ולא לאפשר לאורחים לברוח. ברבע השני הצליחו האשקלונים לצמק לנקודה, אבל נפלו לפיגור 10 במחצית. או אז הגיע אחד הרבעים הגרועים של הקבוצה הדרומית בעונה, כששחקניו של בלינקו מאבדים את הראש, חוטפים 6:28 ב-10 דקות, ולמעשה גומרים את העונה בטון צורם למדי. עתה כל שנותר לגרשון ולשחקניו הוא לצפות במשחק החמישי של הפועל חולון מול גלבוע/גליל, כדי לראות מי מהן תזכה לפגוש אותם בפיינל פור.

מהלך המשחק

עירוני אשקלון פתחה בחמישייה עם טיירון גארנט, אור איתן, אבי בן שימול, ראשון טרנר וסי ג'יי ברוטון.

מכבי תל אביב העלתה את מרקוס בראון, קרלוס ארויו, ליאור אליהו, עמרי כספי ודאור פישר.

עמרי כספי פתח טוב עבור הצהובים והעלה אותם ליתרון מהיר, אבל טרנר ואיתן לא נתנו לאורחים לברוח, ושלשה של איתן העלתה את אשקלון ליתרון 6:7. אליהו ובראון החזירו את ההובלה למכבי, אבל טיירון גראנט וסי ג'יי ברוטון הראו שהם לא עומדים לתת את המשחק בקלות לאורחים. איתן עוד צימק ל-14:13, אבל 5 נקודות רצופות של ארויו, נתנו לאורחים מתל אביב דחיפה, וקבוצתו של גרשון ירדה ביתרון 17:21 בסיום הרבע הראשון.

אשקלון עלתה עם הרבה אנרגיה לרבע השני, ועם נקודות של טרה קלי, וסל ועבירה נהדר של טרנר, השוותה ל-23:23. ההגנה של אשקלון שוב התקשתה מול אליהו, שבעזרתו של בראון החזיר את הפער ל-5. טרה קלי הראה את האתלטיות כשחדירה מצויינת שלו הורידה ל-31:29. אלא שהצהובים שוב הצליחו לפתוח פער, כששלשה של כספי העלתה ל-6. מנגד, שחקניו של בלינקו איבדו שני כדורים בהתקפה, איפשרו למהלך נהדר של בראון, וג'אמפ של ארויו עם הבאזר קבע 34:44 לאורחים במחצית.

הצהובים פתחו בטירוף את המחצית השניה, עם נקודות של דאור פישר ושלשה של ארויו שפתחה פער של 15. מנגד שחקניו של בלינקו לקחו זריקות חסרות אחריות שלא פגעו בכלום, וסידרו לאורחים מתפרצות קלילות. פישר וארויו המשיכו להתעלל, ורצו עד 2:17 ויתרון 38:55. ההלם האשקלוני נמשך, בלינקו הרים ידיים, והאורחים התכבדו בכל סל שנפשם חפצה, כשהם סוגרים רבע מדהים של 6:28, ויתרון 40:72 בסיום השלישי.

דרור דוידי פתח את הרבע האחרון עם שלשה ונקודות של טרנר השלימו מיני ריצה של 0:6 לזכות המקומיים, אבל די בראון שעלה מהספסל מיד הגיב בשלשה משלו. אלא שדי בראון עלה עם הרבה אנרגיה, כנראה בגלל שהוא לא זוכה לזמן פרקט רב, הטיס את אליהו לסל ועבירה, ונקודות של מגי שמרו על הפער, 60:86. גם רביב לימונד זכה לקבל קצת זמן מסך, והגיב עם נקודות משלו, ודאנק של בורשטיין קבע יתרון 33 לצהובים, שמגיעים עם המון ביטחון ל-4 האחרונות.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: קרלוס ארויו 21 נקודות ו-6 אסיסטים, מרקוס בראון 18, עמרי כספי 12 ו-6 ריבאונדים, ליאור אליהו 10 ו-8 ריבאונדים, טל בורשטיין 9, רביב לימונד וארון מגי 6 כל אחד, די בראון 5, יניב גרין 2.

קלעו לעירוני אשקלון: ראשון טרנר 18 ו-10 ריבאונדים, עמית תמיר 11, טיירון גארנט 10, אור איתן 8, דרור דוידי 5, שחר כהן 4, טרה קלי 3, סי ג'יי ברוטון, לואיס טרסקוט, ג'רון רוברטס 2 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully