וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער עשירי לזלאטן, 0:1 לפ.ס.ז' על נאנסי

השבדי כבש בדקה ה-75 וסידר לקבוצתו עוד שבוע בפסגה. 1:2 לליל על ולנסיין, ברסט (ללא בן בסט) הפסידה 3:1 לטולוז

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך להצעיד את פריס סן ז'רמן לאליפות. הקבוצה מהבירה לא הרשימה, אך ניצחה 0:1 בנאנסי הודות לשערו ה-10 העונה של החלוץ השבדי ויצרה פער זמני של שלוש נקודות בפסגה על פני מארסיי, שתשחק מחר (ראשון) מול ליון. ברסט, ללא עדן בן בסט הפצוע, הפסידה 3:1 לטולוז, כשהאלופה מונפלייה השיגה ניצחון די נדיר העונה עם 1:3 על ניס. עוד לפני כן, ליל התאוששה עם 1:2 בדרבי על ולנסיין, ואמש ניצחה סנט אטיין 1:2 את ראן. המשחק בין סושו לאוויאן נדחה בגלל השלג הכבד במזרח צרפת.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
השליט הבלעדי של הליגה הצרפתית. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

נאנסי - פריס סן ז'רמן 1:0

אחרי קרב עיקש מצד המארחים, קבוצת המיליארדים של פריס סן ז'רמן הוסיפה למאזנה עוד שלוש נקודות הרשומות, איך לא, על שמו של זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי שיחק בהילוך ראשון ב-45 הדקות הראשונות החלשות של קבוצתו, אבל לאחר ההפסקה התעורר, סחט הצלה גדולה משוער נאנסי ובדקה ה-75 השתחרר מארבעה שחקנים, שמר על הכדור לאחר שכבר נראה אבוד ושלח בעיטה בשמאל אותה הדף השוער לקורה ופנימה. שישה מתשעת שערי החוץ של פ.ס.ז' שייכים לזלאטן, שמוליך את טבלת המבקיעים בצרפת עם 10 לאחר 10 מחזורים. הקבוצה מהבירה מנצחת במגרש בו איבדה נקודות בחמש השנים האחרונות, ותיהנה מעוד שבוע בפסגה.

טולוז - ברסט 1:3

ללא עדן בן בסט הפצוע, ברסט לא היוותה יריב לסגולים שהפסידו רק פעם אחת העונה ונמצאים חזק בצמרת. וויסאם בן ידר חזר להרכב אחרי שנענש בעקבות חלקו בפרשת הבילויים של שחקני נבחרת צרפת הצעירה, ובדקה ה-29 כבש את הראשון מבישול של איימן אבדנור. 11 דקות לאחר מכן נגח אטיין קאפו את השני, אחרי קרן של אטיין דידו. ברסט צימקה הודות לשער של בנואה לסואמייה בדקה ה-75, אבל יצאה עם הפסד שלישי בארבעה משחקים, כשאדריאן רגאטאן המחליף הבקיע את השלישי בתוספת הזמן.

יוהאן מולו שחקן נאנסי לפני בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
נאנסי נלחמה. יוהאן מולו לפני בלס מטוידי/רויטרס

ליל - ולנסיין 1:2

למרות פתיחת העונה הרעה ואפס הנקודות בליגת האלופות, בדרבי הצפוני ליל יודעת להתעלות. כמו בכל שש הפעמים האחרונות בן אירחה את ולנסיין, הקבוצה של רודי גרסיה שמרה על הבית והשיגה את שלוש הנקודות. כבר בדקה השנייה עלתה המארחת ליתרון בזכות שער עצמי של גאטן בונג, שנלחץ על ידי נולן רו ודחק לשערו הוא ממש מן הקו. בדקה ה-41 דימיטרי פאייה כבש את השני בבעיטה שטוחה בימין אחרי בישול של סלומון קאלו. קרלוס סאנצ'ס האורח הורחק בדקה ה-29, ובכל זאת אנתוני לה טאלק צימק בדקה ה-70 וגם כמעט השווה, אלא שמיקאל לאנדרו עצר אותו.

סנט אטיין - ראן 0:2

המחזור בצרפת נפתח כבר בשישי עם עוד ניצחון ביתי של סנט אטיין, שקטעה לראן רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. פייר אובמיאנג ירה לרשת בשמאל בדקה ה-21 ורץ לשלוף מסיכה של ספיידרמן כדי להוכיח שגם הוא יודע לחגוג בצורה מקורית. רנו קוהאד הכפיל בדקה ה-49, כשמבלוט ארדינג הורחק משורות האורחים בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

מונפלייה - ניס 1:3
למונפלייה: סולימאן קמארה (53), ג'ון אוטקה (64), רנאטו סיבלי (87, עצמי). לניס: דריו סביטאניץ' (90)

ריימס - טרואה 1:1
לריימס: אייסה מנדי (29), פביאן קאמו (63)

סושו - אוויאן (נדחה בגלל השלג)

דימיטרי פאייה שחקן ליל. רויטרס
שער שלישי שלו העונה. דימיטרי פאייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully