וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ככה לא נראית אלופה

מארסיי חוותה הפסד שני רצוף, 3:2 מול ולנסיין, והיא במקום האחרון. ראן בפסגה אחרי 0:3 על נאנסי, נקודה ראשונה לברסט

מה יהיה על מארסיי? המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) והאלופה עדיין ללא נקודות. הקבוצה של דידייה דשאן קיוותה להתאושש מההפסד הביתי הכואב לקון, אבל נוצחה 3:2 בידי ולנסיין שבמקום השני וחשפה עד כמה קשות הבעיות שלה בהגנה. מי שעלתה זמנית לפסגה היא ראן, שהביסה 0:3 את נאנסי בחוץ ולה ארבע נקודות. גם לניס ארבע נקודות והיא שלישית אחרי 1:2 מפתיע בלוריין. ברסט השיגה נקודה ראשונה אחרי 1:1 ביתי מול אוקזר, בעוד סנט אטיין ניצחה 2:3 את סושו. המשחק בין מונאקו למונפלייה נדחה בגלל גשמים כבדים בנסיכות.

ולנסיין - מארסיי 2:3

האלופה, שנלחמת עדיין על צירופו של לואיס פביאנו ונאבקת על הישארותו של חאתם בן ארפה (לא הגיע לאימון המסכם מפאת רצונו לעבור לניוקאסל ולכן הוצא מהסגל למשחק), ספגה עוד הפסד מביך. ולנסיין ניצחה את מארסיי 2:3 בעונה שעברה וניצלה את החיסורים בהגנת האלופה כדי לשחזר את התוצאה. גאל דאניק (47) וגרגורי פוז'ול (53 ו-62) הקנו למארחים יתרון בן שלושה שערים בפתיחת המחצית השנייה, כשטאייה טאיוו בפנדל (82) ואנדרה איוו (85) הצליחו רק לצמק. מארסיי עדיין ללא נקודות.

נאנסי - ראן 3:0

המארחת ערכה הופעת בכורה על המשטח הסינתטי החדש שלה בסטאד מרסל פיקו (אחד מבין שניים בליגה, השני בלוריין), אבל מסתבר שהאימונים הרבים על המגרש לא עשו עימה חסד. ראן נהנתה מהרחקתו של אלפרד נ'דיי המקומי בדקה ה-16, וניצלה זאת במחצית השנייה. ויקטור הוגו מונטאניו, הרכש ממונפלייה, כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-49 מבישול של ז'רום לרואה, ואחרי תשע דקות בישל לצעיר יאסין ברהימי (58). לרואה רשם עוד בישול לאיסמעיל בנגורה בדקה ה-87, וראן עם ניצחון ראשון העונה.

ברסט - אוקזר 1:1

העולה החדשה אירחה במגרש משחק בליגה הבכירה לראשונה זה 19 שנים, כשכל 13 אלף הכרטיסים למשחק נמכרו מראש. אוקזר,שניצחה 1:3 בביקור בברסט ב-1991, כבר חשבה על משחק הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות מול זניט סנט פטרסבורג בשלישי, ושילמה על כך שנולן רו נגח לרשת בדקה ה-26 את שער הבכורה של המארחים העונה. בנואה פדרטי, הקפטן של אוקזר, חילץ נקודה עבור קבוצתו עם שער גדול היישר מנקודת הקרן בדקה ה-83.

משחקים נוספים:

מונאקו - מונפלייה (נדחה בשל תנאי מזג האוויר)

לוריין - ניס 2:1
ללוריין: יאן ז'ופרה (11). לניס: איסמעאל גאסה (12), לוק רמי (69)

סנט אטיין - סושו 2:3
לסנט אטיין: בובקאר סאנוגו (6), לוק פראן (57 ו-65). לסושו: ריאד בודבוז (66). מרווין מרטאן (67)

ארל-אביניון - לאנס 1:0
ללאנס: דויד פולט (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully