וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לגדולות, פ.ס.ז' פתחה את הליגה הצרפתית בניצחון

יריבתה של מכבי ת"א בליגה האירופית גברה על סנט אטיין 1:3. העולה החדשה קון ניצחה את האלופה מארסיי 1:2 בחוץ

הליגה הצרפתית יצאה הערב (שבת) לדרך עם מחזור פתיחה כמעט מלא שכלל תשעה משחקים מתוך עשרה. ההפתעה - שלוש הגדולות לא הצליחו להשיג ניצחון, כאשר הגדילה לעשות העולה החדשה קון, שניצחה את האלופה מארסיי 1:2 בחוץ. הקפטן ניקולה סוב כבש את שער היתרון לקבוצה המפתיעה מהצפון בדקה ה-53, ולמזלה של מארסיי היה זה ממאדו סמאסה שהשווה בדקה ה-77. זה לא מה ששבר את קון, וכנראה שאף אחד במארסיי לא ציפה לראות דווקא את יוסף אל ערבי מעלה את קון שוב ליתרון בדקה ה-86 וכובש למעשה את שער הניצחון.

פ.ס.ז', יריבתה של מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, שאכזבה בעונה הקודמת כשדורגה 13 בליגה, פתחה את העונה עם ניצחון 1:3 על סנט אטיין. החלוץ הטורקי מבלוט ארדינג העלה את הפריזאים ליתרון כבר בדקה החמישית. דימיטרי פאייה השווה לאורחים בדקה ה-39, אלא שסטפן ססניון מבנין החזיר את פ.ס.ז' ליתרון בדקה ה-42. ננה סגר עניין שמונה דקות לסיום וקבע את תוצאת המשחק, 1:3.

ליון, שהייתה סגניתה של מארסיי בעונה החולפת, סיימה את משחקה הראשון העונה בליגה בתיקו 0:0 בבית מול מונאקו, וגם זה רק הודות ליכולת נהדרת של השוער הוגו לוריס, כשהיעדרותו של ליסנדרו לופז הפצוע הורגשה. גם השלישית בעונה שעברה, אוקזר, לא הצליחה לנצח אחרי שסיימה בתיקו 2:2 מול לוריין. סיגמארי דיארה העלה את לוריין ליתרון בדקה השביעית, אלא שבנואה פדרטי השווה לאחר 10 דקות. בדקה ה-58 קבע אנתוני לה טלאק מהפך 1:2 לאוקזר, אבל ארנולד מ'בומבה הגיב עם שער שוויון בדקה ה-68 וקבע 2:2.

תוצאות נוספות:

טולוז - ברסט 0:2
לטולוז: דניאל בראטן (36), פאולו משאדו (85, פנדל)

לאנס - נאנסי 2:1
לנאנסי: ז'וליאן פרה (27), פסקל ברנגה (83). ללאנס: טופילו מאולידה (72)

סושו - ארל-אביניון 1:2
לסושו: אדוארד בוטין (17), ז'אק פאטי (54). לארל: פרנק ג'ה-ג'ג'ה (10)

ראן - ליל 1:1
לראן: איסמעל בנגורה (25). לליל: מוסא סו (63)

ניס - ולנסיין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully